Przetargi.pl
Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Collegium Iuridicum Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Collegium Iuridicum Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Collegium Iuridicum Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, mieszczącym się w Lublinie przy ul. Spokojnej 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 4 do SIWZ pn. Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczące ewentualnych podwykonawców; 2) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wraz z oświadczeniem może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca złożył: 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres trwania umowy, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł), zgodnie z warunkami ustalonymi we wzorze umowy. 2) Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż jeżeli w terminie do 7 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę w/w wykazu nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, iż wyraził zgodę na udział wskazanych przez Wykonawcę osób w realizacji przedmiotowego zamówienia. 1) Listę środków czystości (wymagane w każdej pozycji podanie 3 alternatywnych propozycji), używanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż jeżeli w terminie do 7 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę w/w listy nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, iż wyraził zgodę na używanie przy realizacji zamówienia wskazanych środków. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, wniesienia najpóźniej do dnia podpisania umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferowanej (ceny brutto). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w inny sposób niż wymienione powyżej. Szczegóły dotyczące wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy będą zawarte w piśmie wzywającym do jego wniesienia i przekazane Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi zostać wniesione nie później niż w dniu podpisania umowy o zamówienie publiczne. Dokładny termin zostanie określony w wezwaniu. Warunki i termin zwrotu lub zwolnienia zabezpieczenia: Zamawiający dokona zwrotu całej wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez Zamawiającego, że przedmiot zamówienia został wykonany prawidłowo i należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach