Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Kołaczycach, budynku Domu Kultury w Kołaczycach oraz budynku Izby Muzealnej w Kołaczycach

GMINA KOŁACZYCE ogłasza przetarg

  • Adres: 38-213 Kołaczyce, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOŁACZYCE
    ul. Rynek 1
    38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    REGON: 370440324
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Kołaczycach, budynku Domu Kultury w Kołaczycach oraz budynku Izby Muzealnej w Kołaczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie dotyczy usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Kołaczycach, budynku Domu Kultury w Kołaczycach oraz budynku Izby Muzealnej w Kołaczycach według załącznika nr 2, o powierzchni nie większej niż 1235 m2. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do sprzątania obiektu (dwa budynki) Urzędu Miejskiego w Kołaczycach codziennie w godzinach 13:00 – 18:00; niektóre pomieszczenia Urzędu Miejskiego w Kołaczycach będą sprzątane raz na miesiąc. Wykaz pomieszczeń stanowi załącznik Nr 4 do SWZ. 3. Pozostałe obiekty będą sprzątane dwa razy w tygodniu (korytarz i klatka schodowa na Poczcie/Policji) oraz dwa razy w miesiącu (Izba Muzealna, Dom Kultury).4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie następujących czynności:1) Całościowe zamiatanie i zmywanie parkietów, terakoty oraz pozostałych podłóg, odkurzanie wykładzin podłogowych – każdorazowo;2) Sprzątanie pokoi biurowych (odkurzenie i mycie podłogi, ścieranie kurzy z parapetów, mebli, poręczy i sprzętów) – każdorazowo;3) Porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja WC i ich wyposażenia (miski sedesowe, umywalki, lustra, baterie łazienkowe, itp.), uzupełnianie środków higienicznych tj.: mydła w dozownikach, zawieszek do WC, odświeżaczy, ręczników papierowych oraz papieru toaletowego – każdorazowo;4) Utrzymanie czystości w korytarzach i na klatkach schodowych jak w poz. 2- każdorazowo;5) Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków we wszystkich pomieszczeniach oraz segregacja odpadów – każdorazowo;6) Usuwanie odpadków i zanieczyszczeń z holi, korytarzy, klatek schodowych, opróżnianie pojemników w niszczarkach do papieru – każdorazowo;7) Wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc i segregowanie ich w odpowiednich workach – każdorazowo;8) Sprzątanie kuchni (odkurzenie i umycie podłogi, ścieranie kurzy z parapetów, mebli, poręczy i sprzętów, czyszczenie blatów) – każdorazowo;9) Mycie parapetów zewnętrznych na parterze oraz drzwi wejściowych do budynku – każdorazowo;10) Mycie koszy na śmieci – raz w miesiącu;11) Mycie drzwi oraz grzejników- raz w miesiącu;12) Zmywanie glazury w pomieszczeniu kuchennym i WC – raz w miesiącu.13) Mycie okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych- raz na trzy miesiące;14) Pomieszczenie archiwum, serwerowni i pomieszczenie pełnomocnika OIN – będą sprzątane 1 raz na miesiąc;15) Pomieszczenia Domu Kultury w Kołaczycach będą sprzątane dwa razy w miesiącu;16) Korytarz i klatka schodowa w budynku Domu Kultury tam, gdzie mieści się Poczta/Policja, będą sprzątane dwa razy w tygodniu.17) Pomieszczenia Izby Muzealnej – będą sprzątane dwa razy w miesiącu, natomiast mycie okien raz na trzy miesiące. Mycie parapetów zewnętrznych i drzwi wejściowych do budynku - każdorazowo.18) Pomieszczenia Izby Muzealnej – zajmowane przez Stowarzyszenie Miłośników Kołaczyc (na parterze) – wyłącznie mycie okien raz na trzy miesiące. 19) Inne czynności zlecone przez Zamawiającego, związane z utrzymaniem czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku.5. Do wykonywania niniejszej usługi Wykonawca będzie używał własnych urządzeń przeznaczonych do odpowiedniego rodzaju prac w tym: odkurzaczy (na sucho i mokro), urządzeń zamiatających, myjących, szorujących, polerujących, froterek, itp., środki chemii gospodarczej, środki higieniczne (papier toaletowy, ręcznik papierowy) oraz materiały eksploatacyjne do przedmiotowych urządzeń zapewnia Wykonawca.6. Za wszelkie ewentualnie wynikłe szkody związane z realizacją niniejszej usługi pełną odpowiedzialność będzie ponosić Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach