Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-137 Lublin, Marii Koryznowej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081466 53 00, , fax. 081 466 53 01
- Data zamieszczenia: 2018-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Marii Koryznowej 2 d
20-137 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081466 53 00, , fax. 081 466 53 01
REGON: 416541300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka pomocy Rodzinie w Lublinie w 2019 roku, przy użyciu własnych środków czystości, dezynfekcyjnych, materiałów, sprzętu i maszyn czyszczących oraz transportu. Szczegółowy zakres, wielkość usługi określony zostały w załącznikach nr 1.1. - 1.7. - Wycena Wykonawcy i w załącznikach nr 2.1. - 2.7. - Wykaz obiektów zamawiającego w zależności od wybranego zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz Wycena Wykonawcy załącznik nr 1.1 – 1.7 w zależności od wybranej części zamówienia. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 10.1 IDW; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 11.7. IDW; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 11.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 niniejszej SIWZ (Załącznik Nr 6).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie drogi wojewódzkiej Nr 829 na terenie Gminy Milejów
Dodano: 2024-01-29 - Świadczenie usług sprzątania w budynkach biurowych IPN Oddział w Lublinie oraz Delegatury IPN w Radomiu oraz terenów zewnętrznych
Dodano: 2024-01-10 - Utrzymanie czystości i porządku oraz zimowe utrzymanie ciągów jezdnych, pieszych i parkingów na terenie Miasta Krasnystaw w 2023 r.
Dodano: 2023-12-27 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF
Dodano: 2023-11-11 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF (2)
Dodano: 2023-11-11 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie
Dodano: 2023-10-27 - Usługa sprzątania budynków PSM I stopnia w Świdniku
Dodano: 2023-10-09 - „Kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Krytej Pływalni FALA””
Dodano: 2023-09-26 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Archiwum Państwowego w Lublinie
Dodano: 2023-09-19 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Archiwum Państwowego w Lublinie
Dodano: 2023-07-21