Akademia im.Jakuba z Paradyża ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48957279515 , fax. +48957216017
- Data zamieszczenia: 2020-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia im.Jakuba z Paradyża
ul. Teatralna 25
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. +48957279515, fax. +48957216017
REGON: 36519302200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKU DOMU STUDENTA NR 1 AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w 11 kondygnacyjnym budynku Domu Studenta nr 1 Akademii im. Jakuba z Paradyża mieszczącego się przy ul. Józefa Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim w terminie od dnia 23.12.2020 r. do dnia 31.12.2021 r. 2. Zamawiający wymaga, aby w okresie od 23.12.2020 r. do 31.12.2021 r. dla realizacji zadań przewidzianych opisem przedmiotu zamówienia liczba osób w danym dniu zawsze wynosiła: a) co najmniej 4 osoby od poniedziałku do piątku od godz. 6:00 do godz. 14:00, w pełnym wymiarze godzin; b) co najmniej 2 osoby w soboty od godz. 8:00 do godz. 14:00, w pełnym wymiarze godzin. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby nadzorującej wykonywanie usługi, która będzie utrzymywać kontakt z Zamawiającym oraz spotykać się z miejscu świadczenia usługi sprzątania w celu omawiania realizacji usługi. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy)- 1 osobaę wykonująca prace fizyczne usługi sprzątania w okresie od 23.12.2020 do 31.12.2021 r. w przypadku realizacji umowy w pełnym zakresie. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisem art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga podczas realizowania usługi zatrudnienia osób posiadające status osoby niepełnosprawnej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej Obszaru Gospodarczego 1 osobę niepełnosprawną wykonująca prace fizyczne w okresie od 23.12.2020 r – 31.12.2021 r. w przypadku realizacji umowy w pełnym zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający spełnianie niniejszego warunku będzie weryfikował na podstawie złożonego oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Słońsku
Dodano: 2023-03-03 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Słońsku
Dodano: 2023-01-18 - Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Administracji Domów Mieszkalnych oraz biur przychodni przy ulicy Baczyńskiego 24
Dodano: 2022-12-05 - Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą
Dodano: 2021-02-10 - Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1 i nr 2 w Zielonej Górze
Dodano: 2021-01-27 - „Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków z podziałem na zadania.”
Dodano: 2021-01-14 - Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą
Dodano: 2020-12-21 - Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Administracja Budynków Mieszkalnych nr 1 i nr 2 w Zielonej Górze
Dodano: 2020-12-07 - „Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków z podziałem na zadania.”
Dodano: 2020-12-03 - Usługa kompleksowegosprzątania budynków Akademii im. Jakuba z Paradyża
Dodano: 2020-07-20