Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania budynków Szpitala Wolskiego, pomocy w opiece nad pacjentem wraz z transportem medycznym oraz wewnętrznym transportem niemedycznym na okres 2 miesięcy

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Kasprzaka 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania budynków Szpitala Wolskiego, pomocy w opiece nad pacjentem wraz z transportem medycznym oraz wewnętrznym transportem niemedycznym na okres 2 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi polegającej na sprzątaniu budynków szpitala w tym obszarów medycznych i niemedycznych, pomocy przy pacjencie oraz transportu medycznego i niemedycznego wewnątrzszpitalnego z zastrzeżeniem, że wartość usługi sprzątania nie może być niższa niż 40% wartości całkowitej zamówienia brutto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1-5.3 do OPZ. 2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej (umówienie się na wizję lokalną – kontakt z P. Beatą Goszczyńską Tatarczuk, tel. 666-852-442, P. Małgorzatą Rydel – Pernak tel. 664 032 044). 3. Wykonawca zapewni przez cały okres umowy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do OPZ, Koordynatora obiektu oraz dwóch brygadzistów pracujących w systemie zmianowym. 4. Wykonawca zapewni minimalną dzienną obsadę personelu sprzątającego obszary medyczne zgodnie z załącznikiem nr 4 do OPZ. 5. Wykonawca zapewni minimalną dzienną obsadę personelu ekipy transportowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do OPZ. 6. Wykonawca zapewni minimalną dzienną obsadę osób do mycia maszynowego, akrylowania, konserwowania i polerowania podłóg zgodnie z załącznikiem nr 4 do OPZ. 7. Wykonawca zapewni minimalną dzienną obsadę personelu sprzątającego obszary niemedyczne zgodnie z załącznikiem nr 4 do OPZ. 8. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz obsady ilościowej pracowników w poszczególnych obiektach, który po akceptacji przez Zamawiającego stanowić będzie załącznik do umowy. Pracownikiem jest osoba zatrudnioną na podstawie stosunku pracy lub umowy cywilno – prawnej. 9. Wykaz aktualnego rozmieszczenia komórek organizacyjnych w poszczególnych pawilonach Szpitala Wolskiego określa załącznik nr 6 do OPZ. 10. Zestawienie powierzchni wraz z wykazem pomieszczeń Szpitala Wolskiego określa załącznik nr 7 do OPZ. 11. Wykaz zapotrzebowania asortymentowego wykorzystywanego do wykonywania usługi sprzątania i transportu określa załącznik nr 8 do OPZ. 12. Wykaz powierzchni okiennych określa załącznik nr 9 do OPZ. 13. Wykaz umywalek, sanitariatów, łazienek określa załącznik nr 10 do OPZ. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy użyczenia na 4 numery abonamentowe w obowiązującej w szpitalu sieci komórkowej. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy użyczenia na 115 kart chipowych łącznie do elektronicznych zamków szyfrowych w Pawilonie 8 – obszar SOR, Pawilonie 5 oraz w Pawilonie 9. 16. Zamawiający wynajmie Wykonawcy pomieszczenia przeznaczone do realizacji umowy (wykaz pomieszczeń określa załącznik nr 9 do SIWZ). Szczegółowe zasady najmu pomieszczeń zostały określone w projekcie umowy najmu, który jest załącznikiem nr 11 do SIWZ. 17. Wykaz zawierający informacje na temat powierzchni przeznaczonych do wynajęcia, w tym dane niezbędne do wyceny usług będących przedmiotem niniejszego postępowania stanowi załącznik nr 10 oraz załączniki nr 6 do 10 do OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wpłaty wadium zgodnie z Rozdziałem 8 SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do terminu składania ofert w wysokości 15 000,00 (słownie złotych Piętnaście tysięcy )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta powinna zawierać: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 1a do SIWZ, 2) Dokument - Plan Higieny z podziałem na strefy, 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 12 do SIWZ, 4) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 13 do SIWZ, 5) Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a Pzp, 6) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 7) Dokument potwierdzający wpłatę wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach