Gmina Łobez ogłasza przetarg
- Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3974001 , fax. 091 3974373
- Data zamieszczenia: 2013-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobez
ul. Niepodległości 13 13
73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3974001, fax. 091 3974373
REGON: 81168561600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2lobez.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 1. Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia: a). Wykonanie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością. 2. Udział w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej, listy rezerwowej w porozumieniu z koordynatorem projektu i asystentem do spraw rekrutacji, promocji i kadr 3. Zebranie od uczestników projektu/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie 4. Przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją, dostosowanie do ustalonego w szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z Zamawiającym w terminie 7 dni od podpisania umowy 5. Opracowanie programu zajęć z uwzględnieniem tematyki zajęć, celów (ogólnych i szczegółowych) zajęć, metod, form pracy, środków dydaktycznych i złożenia go w terminie 7 dni od podpisania umowy 6. Opracowywanie scenariuszy zajęć (uwzględniających szacunek i otwartość na inność wśród dzieci, zapewniających przestrzeganie zasady równości płci) z wykorzystaniem aktywizujących technik i metod nauczania (40%) - 1 scenariusz/m-c i przekazywanie ich drogą elektroniczną 7. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Zamawiającego 8. Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa nad uczniami podczas zajęć 9. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu 10. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem 11. Niezwłoczne informowanie drogą e-mailową o zaistniałych problemach Zarząd Projektu 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły 13. Terminowe sporządzanie niżej wymienionej dokumentacji: a) - dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco b) - lista obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć c) - karty czasu pracy 14. Sporządzanie miesięcznych, półrocznych, rocznych sprawozdań z realizacji zadania i przekazywanie ich drogą elektroniczną 15. Sporządzenie końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach projektu 16. Bieżące diagnozowanie postępów umiejętności i wiedzy uczestników projektu, w tym także przeprowadzenia diagnozy (testów) na początku i na końcu udziału ucznia w zajęciach 17. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa 18. Zamawiający określa, iż 1 godz. zajęć specjalistycznych wynosi 60 min.- zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach i szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228, poz. 1487) 19. Świadczona usługa będzie obejmować przeprowadzenie zajęć specjalistycznych (terapia pedagogiczna) 20. Zaleca się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia a). Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.06.2015 r. W przypadku przedłużenia okresu realizacji projektu, realizacja zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu do zakończenia realizacji projektu. b) Zamówienie będzie wykonywane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, związanych z realizacją projektu. c) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu przez cały okres realizacji projektu. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu, Zamawiający dopuszcza konieczność pracy również w weekendy i/lub w czasie ferii. 4. Zamówienie składa się z 1 części, tj.: Część 11. Zajęcia terapeutyczne dla klas IV-VI. Ilość godzin - 181. Realizacja: kwiecień 2013r. - czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii Zakres tematyczny zajęć związany z: wyrównywaniem deficytów rozwojowych, minimalizacją trudności w nauce, kształceniem umiejętności matematyczno-przyrodniczych, logicznym myśleniem, wprowadzeniem i utrwaleniem reguł, kształceniem pamięci i koncentracji uwagi, stymulowaniem funkcji poznawczych. Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2lobez.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi edukacyjne w ramach projektu Kapitał na przyszłość.
Dodano: 2014-09-24 - Usługi edukacyjne w ramach projektu Kapitał na przyszłość
Dodano: 2014-06-27 - Świadczenie usługi edukacyjnej i opiekuńczej w projekcie o tytule Tropem nauki
Dodano: 2014-03-21 - Świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn. Tropem nauki, realizowanego na terenie Gminy Bierzwnik
Dodano: 2013-09-06 - Usługi edukacyjne w ramach projektu Kapitał na przyszłość.
Dodano: 2013-08-01 - Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług eduk
Dodano: 2013-06-12 - USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI OPIEKUNA WYCIECZEK WOBEC UCZNIÓW - UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. TROPEM NAUKI
Dodano: 2013-04-12 - Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn. Stawiamy na indywidualizację POKL.09.01.02-32-120/12-00 w roku szkolnym 2012/13 w szkołach podstawowych , klasy I-III, dla których organem prowadzącym jest Gmina Będzino
Dodano: 2013-02-19 - Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Goleniowie w ramach projektu PO KL Nowoczesn@ edukacja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-02-08 - Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Tropem nauki - zajęcia socjoterapeutyczne z elementami arteterapii
Dodano: 2013-01-29