Przetargi.pl
Usługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie kursu szybowcowego i mechatroniki pojazdowej dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, ul. Tysiąclecia 5, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 306 , fax. 13 47 43 306
  • Data zamieszczenia: 2015-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
    ul. Lwowska 28a 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 306, fax. 13 47 43 306
    REGON: 00052698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie kursu szybowcowego i mechatroniki pojazdowej dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, ul. Tysiąclecia 5, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z II zadań. Zadanie I - Organizacja i przeprowadzenie kursu szybowcowego dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, ul. Tysiąclecia 5. WYMAGANIA OGÓLNE 1) liczba grup - 1 2) liczba uczniów w grupie - 10 3) liczba godzin kursu - zajęcia teoretyczne - 60 godzin, obsługa hangarowa statków powietrznych - co najmniej 36 godzin, kurs praktyczny - 60 lotów 4) czas realizacji - IV - VI/2015r. Ze względu na warunki pogodowe istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji zadania do końca VII/2015r. 5) kurs szybowcowy obejmuje podstawowe szkolenie szybowcowe za wyciągarką oraz zajęcia praktyczne z obsługi statków powietrznych wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem 10 uczniów ZSP nr 3 w Krośnie; 6) szkolenie szybowcowe za wyciągarką musi być przeprowadzone wg programu szkolenia Aeroklubu Polskiego, na szybowcu szkolnym dwumiejscowym objętym certyfikatem CAME i dopuszczonym do wykonywania korkociągu zamierzonego; 7) wykonawca musi posiadać Certyfikat Ośrodka Szkoleniowego wydany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego, upoważniający do prowadzenia podstawowego szkolenia szybowcowego za wyciągarką; 8) praktyczne szkolenie szybowcowe i zajęcia praktyczne w zakresie obsługi statków powietrznych może być przeprowadzone tylko przez wykonawców dysponujących ważnym certyfikatem Organizacji Obsługowej wg Part-M-F, którego zakres zatwierdzenia obejmuje statki powietrzne kategorii A1 lub A2; 9) wykonawca zapewnia opłatę za badania lekarskie dla uczestników kursu, za wymagane egzaminy wewnętrzne, wymagany sprzęt i środki związane z kursem; 10) wykonawca wliczy w cenę szkolenia również inne koszty, które uzna za niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowych warsztatów; 11) wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przechowanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych oraz realizację działań w związku z promocją projektu, tj. umieszczenia w widocznych miejscach plakatów informacyjnych; 12) na zakończenie zajęć kursowych przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego sprawdzającego umiejętności uczniów. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np. zaświadczenia, zawierające dane uczestnika oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy; 13) wykonawca przygotuje i dostarczy koordynatorowi szkolnemu zaświadczenia o ukończeniu kursu uprawniające do przystąpienia do egzaminu państwowego na licencję pilota szybowcowego dla każdego z beneficjentów, w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia praktycznego; 14) wykonawca będzie systematycznie prowadził dokumentację w postaci: list obecności, dzienników zajęć, protokołów egzaminacyjnych i książek przebiegu szkolenia szybowcowego uczestników kursu; 15) wykonawca umożliwi kontrolę przebiegu szkolenia przez Zamawiającego, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie oraz inne uprawnione do tego podmioty; 16) wykonawca będzie przestrzegał zasady równości szans, w tym równości płci w czasie prowadzenia szkolenia, w ramach realizacji przedmiotu umowy; 17) wykonawca będzie zgłaszał ewentualne problemy i nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; 18) jeśli miejsce szkolenia znajduje się poza terenem miasta Krosna, wykonawca musi zapewnić transport uczestników szkolenia z Krosna, tam i z powrotem, zakwaterowanie i wyżywienie na czas odbywania szkolenia; 19) w trakcie szkolenia, jeśli zajęcia odbywają się po południu na terenie miasta Krosna, w dni nauki szkolnej, wykonawca zapewni uczestnikom wyżywienie w każdym dniu prowadzenia zajęć, tj. obiadokolację składającą się z dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami), deseru (sałatka owocowa, ciasto, lody, itp.) i napoju; 20) jeśli zajęcia odbywają się w weekendy (piątek, sobota, niedziela), wykonawca zapewni wyżywienie składające się z posiłków wymienionych poniżej, a jeśli zajęcia odbywają się poza terenem miasta Krosna, wykonawca zapewni uczestnikom również zakwaterowanie (piątek - sobota i sobota - niedziela). Wyżywienie powinno składać się: a) obiadokolacji w piątek składającej się z dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami), deseru (sałatka owocowa, ciasto, lody, itp.) i napoju, b) całodziennego wyżywienia w sobotę, tj.: śniadanie zawierające danie gorące, zimny bufet, dodatki: miód, dżem, masło, pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) oraz napoje ciepłe: kawa, herbata; obiad składający się z dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami), deseru (sałatka owocowa, ciasto, lody, itp.) i napoju; kolacja zawierająca danie gorące i zimny bufet. c) śniadania (danie gorące, zimny bufet, dodatki: miód, dżem, masło, pieczywo - bułki, różne gatunki chleba oraz napoje ciepłe: kawa, herbata) i obiadu (dwa dania - zupa i danie główne z dodatkami i surówkami, deser - sałatka owocowa, ciasto, lody, itp. i napój) w niedzielę; 21) wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie; 22) zestawy obiadowe mogą się powtórzyć nie częściej niż jeden raz w tygodniu; 23) Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych; 24) godziny posiłków zostaną uzgodnione z koordynatorem szkolnym; 25) wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia zakwaterowanie w obiekcie spełniającym, co najmniej wymagania dla schroniska młodzieżowego kategorii pierwszej określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r., nr 22, poz. 169 z późn. zm.); 26) odległość miejsca zakwaterowania oraz miejsca wyżywienia uczestników kursu nie może być większe niż 2 km od miejsca szkolenia lotniczego i zajęć praktycznych; 27) wykonawca jest zobowiązany zapewnić realizację szkolenia na lotnisku lub lądowisku z zapleczem hangarowo - warsztatowym objętym nadzorem ULC; WYMAGANIA DOTYCZĄCE SZKOLENIA TEORETYCZNEGO: 1) szkolenie teoretyczne w wymiarze 60 godzin należy przeprowadzić w terminie do końca maja 2015 roku. 2) szkolenie teoretyczne powinno odbywać się w dni robocze oraz weekendy. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów. 3) wykonawca przedłoży do akceptacji koordynatorowi szkolnemu i Dyrektorowi szkoły projekt materiałów szkoleniowych, programu oraz harmonogramu szkolenia, najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia teoretycznego. 4) wykonawca przygotuje i dostarczy uczestnikom w dniu rozpoczęcia szkolenia teoretycznego 10 kompletów materiałów szkoleniowych w formie drukowanej i zbindowanej, zawierających niezbędną wiedzę z zakresu teoretycznego podstawowego szkolenia szybowcowego. 5) po zakończeniu szkolenia teoretycznego wykonawca przeprowadzi egzamin sprawdzający wiedzę uczestników. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO: 1) zajęcia praktyczne w zakresie obsługi statków powietrznych w wymiarze co najmniej 36 godzin muszą być przeprowadzone według programu zawartego w załączniku Nr 1, równolegle z praktycznym szkoleniem szybowcowym. 2) praktyczne szkolenie szybowcowe musi być przeprowadzone na wyciągarkach objętych obsługą techniczną według instrukcji, obsługiwanych przez operatorów posiadających stosowne uprawnienia. 3) każdy uczestnik szkolenia odbędzie co najmniej 60 lotów szybowcem, w tym 5 lotów samodzielnych, pod warunkiem dopuszczenia przez instruktora szkolącego i szefa szkolenia. 4) grupa 10 osobowa musi być szkolona przez dwóch instruktorów (1 instruktor - 5 osób) na dwóch szybowcach szkolnych dwumiejscowych objętych certyfikatem CAME, dopuszczonych do wykonywania korkociągu zamierzonego, posiadających ważne świadectwo zdatności do lotu (ARC). 5) PODCZAS SZKOLENIA W POWIETRZU, NA PŁYCIE LOTNISKA I W OŚRODKU SZKOLENIOWYM WYKONAWCA ODPOWIADA ZA BEZPIECZEŃSTWO UCZESTNIKÓW SZKOLENIA. Zadanie II - Organizacja i prowadzenie kursu mechatroniki pojazdowej dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, ul. Tysiąclecia 5. 1) liczba grup - 1 2) liczba uczniów w grupie - 10 3) liczba godzin kursu - 60 godzin i obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne 4) czas realizacji - IV - VI/2015r. 5) realizacja zajęć kursowych z zakresu mechatroniki pojazdowej w wymiarze godzin przewidzianym dla zajęć i grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą koordynatora szkolnego i dyrektora szkoły. Dopuszcza się realizację zajęć w soboty lub w niedziele; 6) opracowanie autorskiego programu zajęć obejmujący między innymi następujący zakres: a) czujniki i urządzenia pomiarowe stosowane w pojazdach, b) diagnoskopy, interfejsy i czytniki diagnostyczne, c) diagnostyka układów zasilania i sterowania silników z zapłonem iskrowym i samoczynnym, d) diagnostyka układów bezpieczeństwa i klimatyzacji pojazdów, z podaniem celu programu, proponowanych tematów, z opisem materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych dostosowanych do potrzeb uczniów i przedstawienia na minimum 2 dni przed rozpoczęciem zajęć, do akceptacji koordynatorowi szkolnemu i dyrektorowi szkoły; 7) opracowanie szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, który powinien być uzgodniony z koordynatorem szkolnym, zaakceptowany przez dyrektora szkoły i przekazany do biura projektu, 8) uzgadnianie z koordynatorem szkolnym oraz z dyrektorem szkoły wszelkich mian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 9) w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem zajęć, zapoznanie uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazania im harmonogramu realizowanych zajęć; 10) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć, tj. listy obecności, dzienniki zajęć i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu; 11) zapewnienie każdemu uczestnikowi zajęć materiałów piśmienniczych potrzebnych do prowadzenia notatek (notatnik, długopis); 12) zapewnienie wyżywienia dla każdego ucznia - gorącego posiłku w każdym dniu zajęć trwających co najmniej 4 godziny lekcyjne; 13) przygotowanie i przekazanie do Biura projektu za pośrednictwem koordynatora szkolnego do dnia: 30 czerwca 2015r.: a) list obecności uczestników kursu, b) dziennika zajęć, c) raportu podsumowujących okres realizacji zajęć, d) kopii przekazanych uczniom zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach, e) potwierdzenia przez każdego ucznia odbioru zaświadczenia, f) ewidencji zadań i godzin pracy, g) imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu; h) kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników projektu, h) dokumentację fotograficzną z zajęć (min. 10 zdjęć) w formie elektronicznej (na płycie CD). 14) Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 13 zawiadomi wykonawcę o prawidłowym, bądź nieprawidłowym rozliczeniu przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia błędów i braków Zamawiający wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia; 15) opracowanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin. Miesięczne karty czasu pracy składane będą w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą (informacja przekazywana w papierowej koordynatorowi projektu oraz dyrektorowi, w której realizowany jest projekt); 16) na zakończenie zajęć kursowych przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego sprawdzającego umiejętności uczniów. Na tej podstawie powinny być wydane stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu np. zaświadczenia, zawierające dane uczestnika oraz szczegółową tematykę kursu wraz z liczbą godzin przypadającą na poszczególne tematy; 17) ścisła współpraca z Zamawiającym; 18) dodatkowe informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru; 19) przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych i dydaktyczno - wyrównawczych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 20) zgłaszanie ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; 21) przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszenie plakatów, posługiwania się logotypami UE i POKL itp. zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi; 22) w przypadku usprawiedliwionej nieobecności wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej zajęcia o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. *Informacja dodatkowa: postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, gdyż jest ono częścią Projektu Podkarpacie stawia na zawodowców. Zamawiający w ramach usług dokona wydatkowania środków pieniężnych w wysokości znacznie przekraczającej 30.000 euro, jednak z przyczyn organizacyjnych usługi w ramach projektu zostały podzielone na kilkadziesiąt odrębnych postępowań. Jednym z nich jest niniejsze postępowanie, którego wartość szacunkowa nie przekracza 30.000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość szkoleń/kursów przeprowadzonych przez wykonawcę/osobę, który/a będzie realizował/a zamówienie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach