Przetargi.pl
Usługa dzierżawy trzech myjni endoskopowych pojedynczych wraz z dostawą dedykowanej chemii myjącej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, ul. Jagiellońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914329500 , fax. 914329501
  • Data zamieszczenia: 2017-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
    ul. Jagiellońska 44
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914329500, fax. 914329501
    REGON: 810733454
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dzierżawy trzech myjni endoskopowych pojedynczych wraz z dostawą dedykowanej chemii myjącej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa dzierżawy trzech myjni endoskopowych pojedynczych wraz z dostawą dedykowanej chemii myjącej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka) . 2. Wymogi Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia na „Usługę dzierżawy trzech myjni endoskopowych pojedynczych wraz z dostawą dedykowanej chemii myjącej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka)”. 2.1. Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ „Szczegółowa oferta cenowa” oraz Załącznik nr 5 do SIWZ „Zestawienie parametrów i wymagań granicznych myjni oraz środków chemicznych”. 2.2. Oferowane produkty powinny być dopuszczone do użytku szpitalnego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107, poz. 679 ze zm.) oraz posiadać oznaczenie CE. Zaoferowane produkty określone w Załączniku nr 2 do SIWZ „Szczegółowa oferta cenowa” oraz Załączniku nr 5 do SIWZ „Zestawienie parametrów i wymagań granicznych myjni oraz środków chemicznych” w zależności od tego, do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producenta, muszą odpowiadać przepisom zawartym poniżej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt: 1) ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.), 2) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 215, poz. 1416 ze zm.), 3) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 września 2005 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 200, poz. 1658). 2.3. Wykonawca zobowiązany będzie wydzierżawić sprzęt w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. 2.4. Wykonawca zobowiązany będzie wydzierżawić sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany i nieobciążony prawami osób trzecich. 2.5. Rok produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu nie może być starszy niż 2017 r. 2.6. Wykonawca dostarczy wydzierżawiane myjnie endoskopowe oraz będzie dostarczał środki chemiczne dedykowane do dzierżawionych przez Zamawiającego myjni bezpośrednio do siedziby Zamawiającego przy ul. Jagiellońskiej 44 w Szczecinie na swój koszt i ryzyko. Wykonawca wyda wydzierżawiane myjnie endoskopowe w stanie gotowym do użytku. Termin dostawy środków chemicznych nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia. Zamówienia środków chemicznych realizowane będą partiami. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku i wniesienia środków chemicznych dedykowanych do dzierżawionych przez Zamawiającego myjni. 2.7. Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania środków chemicznych dedykowanych do dzierżawionych przez Zamawiającego myjni w opakowaniach zapewniających ich pełne zużycie w okresie ich przydatności. 2.8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów aparatury z obowiązującymi przepisami prawa. 2.9. Zamawiający poprzez ewentualne wskazanie nazw własnych elementów opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 2.10. Nie przewiduje się zaliczkowania na poczet realizacji zamówienia. Szczegóły dotyczące zasad płatności określa wzór umowy. 2.11. Ilości wskazane w Załączniku nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 03/2017”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.0.359). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach