Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg
- Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 719 410 , fax. 586 796 517
- Data zamieszczenia: 2019-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
ul. Sobieskiego 7
84-230 Rumia, woj. pomorskie
tel. 586 719 410, fax. 586 796 517
REGON: 52525700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rumia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa dzierżawy i serwisu wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z usługą rozliczania kosztów, monitoringu stanu urządzeń oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Rumi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy i serwisu wielofunkcyjnych urządzeń drukujących wraz z usługą rozliczania kosztów, monitoringu stanu urządzeń oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Rumi. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzację serwisową producenta zaoferowanego sprzętu, potwierdzoną odpowiednim certyfikatem. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dostarczenia ww. certyfikatu w trakcie trwania umowy. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dzierżawę wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, które będą użytkowane w Urzędzie Miasta Rumi wraz z usługą dostawy materiałów eksploatacyjnych, przeglądami, konserwacją oraz systemem zliczania wydruków i monitoringu stanu urządzeń w zamian za opłatę wyliczoną na podstawie liczby wydrukowanych kopii oraz opłatę z tytułu dzierżawy urządzeń. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku A do SIWZ. 6. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz zostać wykonane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. c) Formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ. d) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstw e) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn.zm.) z innymi Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa 11 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz dostawą systemu do zarządzania i tonerów na potrzeby GCUW.
Dodano: 2022-11-03 - Najmu 54 szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy tych urządzeń na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
Dodano: 2021-01-11 - Najem 54 szt urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i częsci zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy tych urządzeń na potrzeby Prokuratury Okregowej w Gdańsku
Dodano: 2020-11-12 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy tych urządzeń
Dodano: 2018-03-30 - Usługa wydruku, dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
Dodano: 2018-03-06 - Usługa wydruku, dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
Dodano: 2018-02-09 - Usługa wydruku, dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
Dodano: 2018-01-12 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją drukowania, skanowania i kopiowania wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Gdyni na okres 24 miesięcy
Dodano: 2018-01-09 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją drukowania, skanowania i kopiowania wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Gdyni na okres 24 miesięcy
Dodano: 2017-12-11 - Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych oraz usługa wydruku, usługa dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
Dodano: 2017-11-08