Przetargi.pl
Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Podane w załącznikach liczby są wielkościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę liczby drukowanych publikacji w ramach poszczególnych formatów wg załącznika nr 4 do SIWZ - Kalkulacja cenowa. 3. Miejsce dostaw: Wszystkie zamówione publikacje Wykonawca dostarczy własnym transportem i na własny koszt do Oficyny Wydawniczej Politechniki Wrocławskiej, Wrocław, plac Grunwaldzki 13. 4. Klasyfikacja wg kodu CPV: 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy 22100000-1 – drukowanie książek, broszury i ulotki 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 uPzp, zawarcia umowy ramowej, zamówień częściowych, zastosowania dynamicznego systemu zakupów, zastosowania aukcji elektronicznej, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Na potwierdzenie jakości świadczonych usług poligraficznych Wykonawca dołączy do oferty trzy wydrukowane przez siebie książki o parametrach wskazanych w Załaczniku nr 4 do SIWZ: a) jedną w oprawie szytej drutem foliowanej A5, b) jedną w oprawie broszurowej klejonej foliowanej B5, c) jedną w oprawie twardej szytej foliowanej A4. Wszystkie książki powinny zawierać strony z ilustracjami barwnymi. Jakość załączonych książek zostanie oceniona punktowo wg kryterium – ocena jakości technicznej książek (tabela rozdział XIII SIWZ). 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na lub usługi. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502, z późn.zm), w następującym zakresie realizacji zamówienia: prace związane z wydrukiem. Termin realizacji: do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, zależnie od potrzeb Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu pocztą elektroniczną spod wskazanego adresu e-mail, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od złożenia kompletu materiałów do druku, w tym: - Zamówienia z oprawą miękką i szytą drutem – do 5 dni roboczych od daty akceptacji materiałów do druku (wydruków próbnych, impozycji, proofów). - Zamówienia z oprawą twardą – do 14 dni roboczych od daty akceptacji materiałów do druku. - W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający oczekuje od Wykonawcy skrócenia terminu realizacji zamówienia do 2-3 dni roboczych; w takich przypadkach nie przewiduje się zwiększenia wynagrodzenia za wykonaną usługę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 9 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi się składać z: 1) Oświadczeń i dokumentów wg SIWZ rozdz. V pkt 1; 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Kalkulacji cenowej - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Wydrukowane egzemplarze książek; Na potwierdzenie jakości świadczonych usług poligraficznych Wykonawca dołączy do oferty trzy wydrukowane przez siebie książki o parametrach wskazanych w Załaczniku nr 4 do SIWZ: a) jedną w oprawie szytej drutem foliowanej A5, b) jedną w oprawie broszurowej klejonej foliowanej B5, c) jedną w oprawie twardej szytej foliowanej A4. Wszystkie książki powinny zawierać strony z ilustracjami barwnymi. Jakość załączonych książek zostanie oceniona punktowo wg kryterium – ocena jakości technicznej książek (tabela rozdział XIII SIWZ). UWAGA Dołączone do oferty próbki - trzy wydrukowane przez Wykonawcę książki o parametrach wskazanych w SIWZ, winny być dokładnie opisane (Nazwa i adres Wykonawcy) i złożone w sekretariacie Biura Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej przy ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5 pok. 409 (Sekretariat) we Wrocławiu wraz z ofertą. Zamawiający zwróci próbki, o których mowa wyżej, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach