Przetargi.pl
Usługa dostępu do sieci Internet

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dostępu do sieci Internet
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do sieci Internet dla Portalu Wrota Świętokrzyskie i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.
    2. Usługa dostępu do sieci Internet obejmuje:
    A. Zestawienie dwóch symetrycznych łączy teleinformatycznych do węzła zlokalizowanego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach (al. IX Wieków Kielc 3, bud. C2).
    B. Zestawienie za pomocą wyspecyfikowanych w pkt. A łączy połączenia z siecią publiczną.
    C. Przydzielenie trzech podsieci o statycznych adresach.
    D. Utrzymanie dostępu do sieci Internet .
    3. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji na awarię wynosił maksymalnie 2 h od chwili zgłoszenia, czas usunięcia awarii wynosił maksymalnie 18 h od chwili zgłoszenia. Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia w systemie 24/7/365, tzn. przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
    4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
    5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ.
    6. Cenę oferty zamówienia wykonawca oblicza w Formularzu cenowym, którego wzór stanowi dodatek nr 2 do SIWZ, gdzie wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie odpowiedni załącznik do oferty składanej przez wykonawcę.
    7. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
    8. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
    9. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
    10. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
    11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
    12. Zamawiający nie przewiduje:
    - zawarcia umowy ramowej,
    - aukcji elektronicznej,
    - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez wykonawców wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach