Przetargi.pl
Usługa dostępu do narzędzi on-line wykorzystywanych w laboratorium zachowań konsumentów (ConsumerLab)

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2016-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dostępu do narzędzi on-line wykorzystywanych w laboratorium zachowań konsumentów (ConsumerLab)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem umowy jest skonfigurowanie oraz zapewnienie dostępu na żądanie do oprogramowania (narzędzi on-line) zapewniającego następujące funkcjonalności: a) nagrywanie aktywności poprzez nagrywanie zdalnie pulpitu nie mniej niż 10 000 użytkowników Internetu dla każdej ze wskazanych przez administratorów w trakcie świadczenia usług stron internetowych, z możliwością późniejszego odtworzenia tej aktywności. Przez nagrywanie aktywności Zamawiający rozumie to, że zostanie mu udostępniony kod, który po dodaniu do kodu strony docelowej, będzie umożliwiał nagrywanie poruszania się użytkowników (ruchy kursora myszki). Na podstawie zebranych danych musi być dostępne odtworzenie indywidualnych nagrań wraz ze wskazaniem w formie tabelarycznej daty realizacji nagrania oraz czasu trwania nagrania z możliwością zapisu w jednym ze standardowych formatów: xls, txt. a wyniki będą dostępne online, za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej; b) tworzenie heatmap aktywności nie mniej niż 10 000 użytkowników na stronach internetowych (bez ograniczeń). Przez tworzenie heatmap aktywności Zamawiający rozumie ukazanie w formie graficznej obszarów strony internetowej ze wskazaniem intensywności (w ujęciu ilościowym) klikalności przez użytkowników w każdym obszarze strony wraz z jej podstronami. Zamawiający wymaga by takie obszary aktywności dla analizowanych stron były możliwe do zapisania w postaci standardowych plików graficznych: JPEG (Joint Photographic Experts Group) lub TIFF (Tagged Image File Format) lub GIF (Graphics Interchange Format) lub SVG (Scalable Vector Graphics). Format zapisu plików aktywności musi umożliwiać tworzenie animacji aktywności użytkowników na stronie lub co najmniej tworzenie warstw tych aktywności; c) przydzielanie uczestnikom badania zadań do realizacji on-line oraz przeprowadzenie badania kwestionariuszowego wśród uczestników badania. Przez przydzielanie uczestnikom badania zadań do realizacji on-line oraz przeprowadzenie badania kwestionariuszowego wśród uczestników badania Zamawiający rozumie to, że użytkownicy, po zalogowaniu się do systemu mają otrzymywać komunikaty w formie tekstu dotyczące zadania jakie mają zrealizować. Podczas realizacji nagrywany jest w sposób ciągły pulpit komputera ukazujący sposób realizacji zadania. Po zrealizowaniu zadania, użytkownicy, proszeni są o realizację kwestionariuszy online, które uprzednio przygotowanych przez administratora. W kwestionariuszach musi być możliwość przygotowania pytań otwartych, półzamkniętych oraz zamkniętych z zastosowaniem pytań filtrujących, warunkujących, jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz rozdziału punktów. Przez pytanie otwarte w kwestionariuszu zamawiający rozumie pytanie zapisane w formacie tekstowym, na które respondenci odpowiadają w formie tekstowej we wskazanym obszarze kwestionariusza. Ilość pytań otwartych nie mniej niż 5 w całym kwestionariuszu. Przez pytanie zamknięte w kwestionariuszu zamawiający rozumie umożliwienie udzielenie odpowiedzi na pytanie poprzez wybranie jednej lub wielu z przygotowanych możliwości. Ilość pytań zamkniętych nie mniej niż 5 w całym kwestionariuszu. Zastosowanie pytań filtrujących, warunkujących, jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz rozdziału punktów polega, w rozumieniu Zamawiającego, na: przydzieleniu do poszczególnych fraz punktów, tak aby przyznana suma wynosiła finalnie 100. Dane i wyniki uzyskane z kwestionariusza muszą być dostępne w standardowym formacie plików: xlsx, xls, wymaganym do dalszej analizy (statystyk); d) możliwość tworzenia prototypów witryn (bez ograniczeń) w formie graficznej na podstawie zróżnicowanych dostępnych szablonów i elementów strony, które użytkownik na zasadzie przeciągnij i upuść ma możliwość stworzenia wersji klikalnej (kliknięcie wywołuje pożądaną docelową akcję) i jej testowania przez użytkowników za pomocą zdalnego dostępu. Osoby testujące muszą mieć możliwość nanosić swoje komentarze na prototyp. Przez prototyp witryny zamawiający rozumie możliwość zbudowania na podstawie nie mniej niż 100 elementów (np. przyciski, obrazki, menu, pola kombi) szablonu dowolnej strony poprzez funkcję przeciągnij-upuść; e) Identyfikacja trendów w videomarketingu i na twitterze w przekroju cech demograficzno-geograficznych użytkowników (wiek, płeć, miejsce zamieszkania, wielkość miejscowości, region), poprzez wskazanie haseł (bez ograniczeń) najczęściej wyszukiwanych bądź wykorzystywanych przez użytkowników Internetu w ostatnim okresie (dnia, tygodnia miesiąca); f) narzędzie umożliwiające generowanie pomysłów na treści marketingowe w oparciu podane słowa kluczowe. Przez generowanie pomysłów na treści marketingowe w oparciu podane słowa kluczowe zamawiający rozumie uzyskanie propozycji przykładowych zdań, które nawiązują do podanego słowa kluczowego; g) możliwość wskazania w formie tabeli ze słowami i frazami kluczowymi, na które pozycjonowana jest strona podana przez użytkownika; h) publikacja wyników w przeglądarce internetowej z możliwością pobrania wyników w formacie xls, adresów 1000 domen dla podanych przez użytkownika słów,fraz kluczowych oraz publikacja wyników w przeglądarce internetowej z możliwością pobrania wyników w formacie xls słów,fraz kluczowych, dla których podana przez użytkownika strona jest w top 100 wyników wyszukiwania; i) monitorowanie wypowiedzi związanych ze słowem kluczowym w Internecie wraz z zestawianiem w formie tabelarycznej danych z okresu 3 lat poprzedzających dzień przeprowadzenia badania, i zestawienie w formie tabelarycznej wszystkich wpisów z możliwością pobierania danych w formacie xls, które pojawiły się m.in. na blogach, forach, mediach społecznościach (min. facebook, twitter), a których treści wypowiedzi są powiązane ze słowem kluczowym z możliwością przypisania im wartości i charakteru wypowiedzi, które będą wykorzystane w parametryzacji wartości jakościowych; j) identyfikacja liderów opinii w Internecie dotyczących wskazanych marek, poprzez identyfikację użytkowników Internetu wypowiadających się najczęściej o danej marce np. na formach, blogach w mediach społecznościowych z zestawieniem aktywności w formie tabelarycznej z możliwością pobrania danych w formacie xls w ujęciu ilościowym i jakościowym fanów (liczba fanów, liczba komentarzy, liczba udostępnień, liczba aktywnych fanów) w różnych mediach społecznościowych (min. facebook, twitter) dla wybranych 1000 marek powyżej 100 000 użytkowników z okresu ostatnich 12 miesięcy; k) wykonawca zapewni dostęp do portali (zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie mniej niż 3). 2.Zgodnie z Art. 31 ust. 4 ustawy o ochronie danych osobowych, odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów niniejszej ustawy spoczywa na administratorze danych, co nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy za przetwarzanie danych niezgodnie z ustawą. Do administratora danych należy wybór takiego rozwiązania informatycznego (systemu informatycznego), które spełnia wymogi zawarte w ustawie i aktach wykonawczych do niej. Wiąże się to z wyborem takiego dostawcy dostępu do portalu, który oferuje system informatyczny spełniający wymogi ustawy. 3.Inne wymagania: Instruktaż z użytkowania narzędzi on-line, do których usługodawca zapewni dostęp. Instruktaż przeprowadzony będzie w siedzibie Zamawiającego, dla co najmniej czterech osób i trwać będzie co najmniej 16 godzin w ciągu 2 dni. Przeprowadzenie instruktażu będzie warunkiem niezbędnym do podpisania protokołu odbioru. Wsparcie techniczne polegające na usuwaniu zakłóceń lub blokad w dostępie do narzędzi on-line, jak również usuwaniu usterek w funkcjonowaniu narzędzi on-line. Wsparcie techniczne dostępne będzie przez co najmniej pięć dni w tygodniu i przez co najmniej osiem godzin dziennie (od 8.00 do co najmniej 16.00) w każdym dniu roboczym, przez cały okres umowy. 3.1. Oferowane wsparcie uprawnia do pomocy technicznej producenta, korzystania z nowych wersji oprogramowania oraz ukazujących się poprawek i uzupełnień. 3.2. Wsparcie techniczne na rzecz Zamawiającego będzie świadczone przez Wykonawcę we współpracy z producentem. 3.3. Realizacja przedmiotu umowy zostanie potwierdzona protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. 3.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) gwarancji: przez cały okres trwania umowy; b) czasu reakcji: do 24 godzin (przez czas reakcji rozumie się przyjęcie zgłoszenia serwisowego oraz zaproponowanie usunięcia usterki); c) czasu naprawy: do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki 3.5. Zakup narzędzi on-line finansowany będzie ze środków projektu: pt. Innovation Management - anglojęzyczny program studiów magisterskich wspomagany nowoczesnymi technologiami informatycznymi o numerze FSS 2014 HEI W 0095, współfinansowanego ze środków Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji, w ramach działania Rozwój Polskich Uczelni. 3.6. W podaną cenę zostały wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z tym Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 482200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oferowany dostęp do portali
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach