Przetargi.pl
Usługa doradztwa w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” – przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej” współfinansowany przez UE

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa doradztwa w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” – przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej” współfinansowany przez UE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: doradztwie w zakresie inwentaryzacji, opisu oraz optymalizacji procedur obsługi studentów zgodnie z Ustawą z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (dalej Ustawa) – przedmiot zamówienia dotyczy realizacji projektu „ZPR PWr – Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej” współfinansowany przez UE. Na przedmiot zamówienia składa się 6 zadań, które będą realizowane w poszczególnych czterech etapach. 1.1. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie zadań szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72224100-2 usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72246000-1 Usługi doradcze w zakresie systemów 72227000-2 Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania 72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 72244000-7 Usługi prototypowania. 3.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) usługi określone w punkcie od 1-5 OPZ– do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy, W uzasadnionym przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu zakończenia tych prac o dwa miesiące - przewidziane na podstawie art.144 ustawy Pzp – rozdz.XVI pkt 3b), b) usługa określona w punkcie 6 OPZ – Usługa określona w p. 6 powinna zostać wykonana w trakcie lub po zakończeniu pierwszego etapu wdrożenia systemu określonego w koncepcji wdrożenia systemu, na podstawie dokumentacji wdrożeniowej i innych informacji pisemnych związanych z wdrożeniem systemu, udostępnionych przez Zamawiającego. W związku z tym termin realizacji usługi w p.6 to 180 dni (kalendarzowych), po odbiorze dokumentacji analitycznej i koncepcji wdrożenia systemu (bez uwag). 3.1. Szczegóły dotyczące terminu wykonania, jego poszczególnych 4-ech etapów i warunków realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72224100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 10 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy wraz z ofertą winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.2. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotach, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 3. 6. Oferta musi składać się z: a. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ a odpowiednio w rozdziale III niniejszego ogłoszenia ; b. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ ; c. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt X.7 SIWZ (jeżeli dotyczy); d. pełnomocnictwo zgodnie z pkt X.3 SIWZ (jeżeli dotyczy). e. dokumentacji analitycznej opisującej wymagania testowe wg załączonych wymagań. 4. Zamawiający, w oparciu o art. 24aa uPzp, dokona oceny ofert w oparciu o kryteria, o których mowa poniżej, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach