Przetargi.pl
Usługa doradcza polegająca na przeanalizowaniu działalności Uniwersytetu Wrocławskiego pod kątem zidentyfikowania słabych stron i wskazania propozycji ulepszeń w zakresie wybranych procesów.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 13010000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa doradcza polegająca na przeanalizowaniu działalności Uniwersytetu Wrocławskiego pod kątem zidentyfikowania słabych stron i wskazania propozycji ulepszeń w zakresie wybranych procesów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza, polegająca na przeanalizowaniu działalności Uniwersytetu Wrocławskiego pod kątem zidentyfikowania słabych stron i wskazania propozycji ulepszeń w zakresie wybranych procesów: 1) aplikowania i zarządzania projektami, z uwzględnieniem, efektywności procesów, upowszechniania wyników otrzymanych badań, wsparcia organizacyjnego dla pracowników prowadzących badania, systemu motywacyjnego pracowników prowadzących badania i osób je wspomagających oraz zmian wynikających z ustawy z dnia 20.07.2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1669 ze zm.), którego efektem będą propozycje zmian procesu aplikowania i zarządzania projektami oraz innych procesów z nim powiązanych zwiększające efektywność tych procesów; 2) zatrudniania pracowników naukowo-dydaktycznych i naukowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27.07.2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2183 ze zm.) [badawczo-dydaktycznych i badawczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20.07.2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1669 ze zm.)], z uwzględnieniem zmiany stanu prawnego oraz możliwości wdrożenia Europejskiej Karty Naukowca. Efektem usługi będzie opracowanie standardów zatrudnienia (w tym ogólnych kryteriów rekrutacji w kontekście wdrożenia Europejskiej Karty Naukowca); 3) oceny pracowników naukowo-dydaktycznych i naukowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27.07.2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2183 ze zm.) [badawczo-dydaktycznych i badawczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20.07.2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1669 ze zm.)], z uwzględnieniem zmiany stanu prawnego, w tym rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 22.02.2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 392). Efektem usługi będzie opracowanie propozycji standaryzacji procesu ocen pracowniczych oraz kryteriów okresowej oceny pracowników badawczo-dydaktycznych i badawczych pod kątem oceny ewaluacyjnej przeprowadzanej w ramach dyscyplin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 5.1. i 5.2. SIWZ. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach