Przetargi.pl
Usługa cateringowa w formie bufetu dla studentów podczas spotkań w ramach wymiany dobrych praktyk realizowanych w projekcie pn. „Wykwalifikowani, aktywni, komunikatywni – absolwenci UKW”

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-064 Bydgoszcz, Chodkiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 419 100 , fax. 523 608 206
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
    Chodkiewicza 30
    85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 419 100, fax. 523 608 206
    REGON: 34005769500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa w formie bufetu dla studentów podczas spotkań w ramach wymiany dobrych praktyk realizowanych w projekcie pn. „Wykwalifikowani, aktywni, komunikatywni – absolwenci UKW”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w formie bufetu dla studentów podczas spotkań w ramach wymiany dobrych praktyk realizowanych w projekcie pn. „Wykwalifikowani, aktywni, komunikatywni – absolwenci UKW”. Usługa cateringowa rozumiana jest jako dostawa posiłków oraz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w formie wskazanej przez Zamawiającego (obrusy, naczynia, sztućce itp.). Napoje i potrawy powinny być serwowane w ilości adekwatnej do liczby uczestników. Zamawiający udostępni potrzebne pomieszczenia i stoły. Adres i godzina realizacji usługi zostaną uzgodnione z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: fundusze@ukw.edu.pl, nie później niż na 2 dni przed datą rozpoczęcia spotkań. Szczegółowe menu posiłków zostanie uzgodnione z Zamawiającym na podstawie co najmniej 2 propozycji przedstawionych przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: fundusze@ukw.edu.pl, nie później niż na 2 dni przed datą rozpoczęcia spotkań. Świadczenie usługi cateringowej polegać ma na przygotowaniu, dostarczeniu i podaniu posiłków (rozłożenie na stołach), a także na obsłudze po zakończeniu uroczystości (uprzątnięcie stołów i pomieszczeń w których serwowane będą posiłki) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie obiektu. 4.2 Usługa cateringowa obejmuje (gramatura w przeliczeniu dla 1 osoby): • Przerwa kawowa: ­ kawa – min. 300 ml ­ herbata – min. 300 ml ­ woda niegaz. – min. 500 ml ­ cukier w saszetkach lub w kostkach, śmietanka do kawy ­ kanapki koktajlowe mieszane, min. 3 rodzaje na co najmniej 3 rodzajach pieczywa, min 60 g x 3 ­ ciastka min. 4 rodzaje po 3 szt. z każdego rodzaju 50 g W okresie od 09 października 2018r. do 12 października 2018r., Zamawiający planuje udział w spotkaniach 120 studentów każdego dnia (120x4=480osobo/dni). 4.3 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania, dostarczenia i podania wyłącznie świeżych, charakteryzujących się wysoką jakością w odniesieniu do użytych składników posiłków, w terminie i miejscu, w którym będzie się odbywało spotkanie; b) świadczenia usług wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, spełniających normy jakości produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa żywności i żywienia oraz posiadających w odniesieniu do produktów przetworzonych (np.: kawa, herbata, cukier, ciastka kruche, soki, woda, mleko) datę przydatności do spożycia wygasającą nie wcześniej niż na 1 miesiąc przed dniem wykonania usługi; c) podawania dań oraz napojów gorących o odpowiedniej temperaturze w momencie podania; d) przestrzegania aktualnych przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych; e) świadczenia usług cateringowych z wykorzystaniem jednobarwnych, wyprasowanych, bez śladów zagnieceń, wysterylizowanych obrusów wykonanych z bawełny oraz serwetek bawełnianych lub serwetek papierowych jednobarwnych lub ze wzorem; f) dostarczenia w odpowiedniej ilości zastawy jednorazowego użytku oraz sztućców w wystarczającej ilości do podania posiłków i napojów; g) świadczenia usług z wyłącznym udziałem osób posiadających aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne; h) dbania o porządek i czystość wokół miejsca świadczenia usługi przez cały czas trwania usługi; i) zapewnienia niezbędnego sprzętu; j) przestrzegania przepisów sanitarno-epidemiologicznych, BHP, PPoż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności cateringowej, udokumentowane decyzją właściwego organu inspekcji sanitarnej potwierdzające, że Wykonawca objęty jest nadzorem sanitarnym i spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa procesu przygotowania posiłków oraz realizuje program i procedury z zakresu bezpieczeństwa żywności zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1541). W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten musi spełnić każdy z podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2 Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami punktu 8 SIWZ; 3 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach