Przetargi.pl
Usługa bankowa

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338448230 , fax. 338448384
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
    ul. Wysokie Brzegi 4
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338448230, fax. 338448384
    REGON: 000304409
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl ; www.przetargi.propublico.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa bankowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa bankowa zgodnie z niżej wymienionymi zagadnieniami : 1) Otwarcie i prowadzenie jednego rachunku bieżącego i do 15 rachunków pomocniczych a) okres prowadzenia rachunku bieżącego: od 30.11.2018 r. przez 3 lata tj. 36 miesięcy, b) oprocentowanie stanu wolnych środków pieniężnych na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych na stawce WIBID 1M (zmienne) x współczynnik banku stały w okresie trwania umowy, c) automatyczne lokaty „overnight” na rachunku bieżącym, d) lokaty terminowe negocjowane na rachunku bieżącym, e) realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w danym banku, przy założeniu, że średni czas realizacji przelewu to czas, w którym środki pieniężne przelane z rachunku bieżącego trafią na rachunek kontrahenta, f) realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach, to godziny realizacji przelewów dających możliwość wprowadzenia częstych transmisji, g) bankowość elektroniczną, h) możliwość otwarcia rachunku pomocniczego nieoprocentowanego. 2) W ramach usługi nie później niż do 30 listopada 2018 r. Wykonawca zapewni zamawiającemu usługę typu homebanking oraz dostęp do systemu za pośrednictwem elektronicznego kanału komunikacji WWW: a) instalacja systemu u posiadacza rachunku, b) szkolenie w zakresie obsługi systemu 2.1) wykonawca zapewni: a) serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, b) usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, c) zintegrowanie systemu bankowości elektronicznej z programem InfoMedica, użytkowanym przez Zamawiającego, d) wsparcie merytoryczne dla użytkowników systemu, e) możliwość przegrania bazy kontrahentów z poprzedniego systemu bankowego, f) możliwość sporządzania wydruków zobowiązań do zapłaty w każdym dniu, g) udostępnienie programu bankowego w języku polskim. 2.2) system bankowości elektronicznej winien zapewniać w szczególności: a) dokonywanie operacji bankowych (przelewów), b) wgląd w stan i historię operacji przeprowadzonych na własnych rachunkach bankowych, c) drukowanie wyciągów bankowych z ustaleniem salda na koniec każdego dnia, d) płynne współdziałanie systemu bankowości elektronicznej programem InfoMedica, użytkowanym przez zamawiającego, e) bezpieczeństwo systemu, przy czym dostęp użytkowników do systemu zabezpieczony indywidualnym hasłem. 3) Uruchomienie przez bank kredytu w rachunku bieżącym na kwotę 2.300.000,00PLN 3.1) Zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym – hipoteka umowna na nieruchomości do wysokości kredytu, zastaw rejestrowy na kontrakcie medycznym zawartym pomiędzy ZOZ Oświęcim a NFZ, dotyczącym lecznictwa szpitalnego, przy czym umowa o ustanowieniu zastawu rejestrowego winna uwzględniać następujące zapisy: a) Wystawiona przez świadczeniodawcę faktura przedstawiona przez zastawnika do zapłaty nie może opiewać na kwotę wyższą niż kwota miesięcznej płatności wynikającej z umowy o udzielenie świadczeń zdrowotnych zawartej ze świadczeniodawcą, b) Zapłata zastawnikowi będzie mogła nastąpić tylko po uprzednim dokonaniu następujących czynności: • stwierdzenie zasadności wystawienia faktury, • ustalenie czy faktura dotyczy świadczeń ustalonych w umowie, • sprawdzenie czy wykazane w w/w dokumencie ilości, ceny, stawki i wartości wykonanych świadczeń są zgodne z zawartą umową oraz obowiązującymi przepisami, • ustalenie czy wierzytelność jest wymagalna, • przeprowadzenie kontroli formalno-rachunkowej i zatwierdzenie do wypłaty faktur przez Narodowy Fundusz Zdrowia, c) MOW NFZ nie będzie posiadał wzajemnych, wymagalnych wierzytelności nadających się do potrącenia wg stanu na dzień wymagalności kwot wynikających z faktur i – nie zrzekając się uprawnienia do potrącenia - nie dokona takiego potrącenia, d) zastaw będzie mógł wywołać skutek rozporządzający jedynie w zakresie w jakim zastawca nie rozporządził uprzednio wierzytelnością na rzecz osób trzecich. W/w zapisy wynikają z warunków określonych do spełnienia, aby NFZ wydał zgodę na zabezpieczenie kredytu poprzez ustanowienie zastawu rejestrowego. 3.2)Możliwość spłaty kredytu w rachunku bieżącym wynikającego z poprzedniej umowy, nowo przyznanym kredytem, 3.3) Zawarcie umowy na kredyt w rachunku bieżącym na taki sam okres jak umowa na prowadzenie rachunku bankowego, 3.4) Termin wpłaty prowizji, 3.5) Oprocentowanie kredytu, 3.6) Możliwość obniżenia oprocentowania kredytu, 3.7) Możliwość podwyższenia kredytu w rachunku bieżącym w drodze aneksu., 3.8) Wykonawca nie będzie naliczał odsetek za niewykorzystaną część kredytu w r.b. 4) Wydanie dwóch Kart Business Debit. 5) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji: a) z tytułu obsługi lokat terminowych i „overnight”, b) za wpłaty i wypłaty gotówkowe, c) za potwierdzanie sald, d) za wydawanie zaświadczeń i opinii, e) za otwarcie i likwidację rachunków bankowych, f) za niewykorzystaną część kredytu w rachunku bieżącym, g) za przelewy elektroniczne na rachunki prowadzone w Banku Wykonawcy. 6) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji innych niż w ofercie do wysokości określonej w tej ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o : - oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ, - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 ze zm.) lub innego dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach