Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
- Data zamieszczenia: 2021-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
Łączności 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 552353536, fax. 552393334
REGON: 17074771500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa asysty technicznej oprogramowania użytkowego, tj. Systemu OTAGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Usługa asysty technicznej oprogramowania użytkowego, tj. Systemu OTAGO Przedmiot główny: CPV: 72.61.10.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie wsparcia technicznego Przedmiotem i zakresem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Zamawiającego, złożonego z Podsystemów wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do Zaproszenia do Negocjacji, na które składają się następujące usługi wykonywane/świadczone w sposób i na warunkach określonych w Umowie: 1) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO, 2) świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO, 3) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów Podsystemów Systemu OTAGO ujawnionych podczas ich eksploatacji, poprzez wykonywanie i przesyłanie Poprawek lub ich zdalne usuwanie bezpośrednio w Podsystemach zainstalowanych na Platformie Informatycznej Zamawiającego, 4) wykonywanie i przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”, skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach, 5) przesyłanie Poprawek wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją), 6) wykonywanie i przesyłanie Nowych Wersji Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę, 7) wykonywanie i przesyłanie Wersji Zrefaktoryzowanych Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę, 8) udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji. Usługi asysty technicznej Systemu OTAGO, wymienione powyżej świadczone będą zdalnie, za wyjątkiem sytuacji, kiedy w opisie danej usługi wyraźnie wskazano na jej wykonywanie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu eksploatacji Systemu OTAGO (jeżeli jest inna niż siedziba Zamawiającego). Szczegółowy zakres zamówienia i opis warunków zawarty jest we wzorze umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia telefonii IP
Dodano: 2022-10-05 - Usługa asysty technicznej Elektronicznej Platformy Edukacyjnej – EPED
Dodano: 2021-01-15 - Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP
Dodano: 2021-01-15 - Serwis oprogramowania ESRI
Dodano: 2020-11-20 - Wsparcie serwisowe systemu macierzy
Dodano: 2020-11-18 - Serwis oprogramowania ESRI
Dodano: 2019-11-25 - usługa wsparcia dla sprzętu i oprogramowania
Dodano: 2017-07-04