Przetargi.pl
Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Leżajsku

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Leżajsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37300 Leżajsk, ul. Leśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 240 47 23 , fax. 17 240 47 23
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
    ul. Leśna 22
    37300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 17 240 47 23, fax. 17 240 47 23
    REGON: 30665000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz-lezajsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i utrzymanie przez okres 36 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących, zwanego dalej Systemem, użytkowanych przez Zamawiającego obejmującego: 1) zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących, w tym ich naprawy, konserwacje i przeglądy oraz wymiana przez Wykonawcę urządzeń w sytuacji stwierdzenia nieopłacalności dalszej eksploatacji; 2) dostawę materiałów eksploatacyjnych np. tonery, bębny, fusery, pasy transmisyjne, itd. 3) udostępnienie i prowadzenie przez Wykonawcę, w oparciu o jego serwery, systemu www Wykonawcy umożliwiającego: a) monitorowanie stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych dla poszczególnych urządzeń drukujących z wykorzystaniem natywnych mechanizmów raportujących urządzeń drukujących (podłączonych i niepodłączonych bezpośrednio do sieci LAN Zamawiającego) lub oprogramowania (agentów) zainstalowanego u Zamawiającego. b) raportowanie ilości wydruków dla poszczególnych urządzeń drukujących; 4) zapewnienie Zamawiającemu poprzez przeglądarkę WWW dostępu do serwisu Wykonawcy umożliwiającego zamawianie materiałów eksploatacyjnych i zgłaszanie awarii/usterek urządzeń drukujących; 5) zapewnienie Zamawiającemu poprzez przeglądarkę WWW dostępu do serwisu Wykonawcy umożliwiającego podgląd monitorowanych urządzeń oraz generowanych raportów; 6) śledzenie i analizowanie przez Wykonawcę stanów zużycia materiałów eksploatacyjnych urządzeń drukujących (w zależności od technologii urządzenia) oraz na tej podstawie płynną ich dostawę (z wyjątkiem papieru); 7) odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt. 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną