Przetargi.pl
Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletu przy Pl. Inwalidów Wojennych

Miasto Gliwice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32/2385530
  • Data zamieszczenia: 2024-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice
    Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32/2385530
    REGON: 276255335
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletu przy Pl. Inwalidów Wojennych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na uruchomieniu i bieżącej obsłudze szaletu przy Placu Inwalidów Wojennych w Gliwicach.1. Wykonawca z dniem 1.01.2024 r. uruchomi oraz zapewni bieżącą obsługę szaletu przy Placu Inwalidów Wojennych w Gliwicach.2. Wykonawca będzie na bieżąco utrzymywał w czystości szalet oraz teren w promieniu 3 m znajdujący się wokół szaletu.3. Wykonawca przeprowadzi modernizację obiektu w taki sposób aby wyeliminować konieczność zatrudniania osób do jego obsługi. Poprawi jego stan techniczny oraz standard.4. Wykonawca zaopatrzy szalet w środki czystości takie jak: mydło, papier toaletowyi inne środki czystości przeznaczone do mycia sanitariatów oraz ich dezynfekcji,jak również w pojemniki na odpady sanitarne. Umieści również na drzwiach wejściowych do szaletu informację o godzinach jego otwarcia oraz poda numer telefonu do Centrum Ratownictwa Gliwic pod którym można będzie zgłosić interwencję.5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania bieżących napraw i konserwacji urządzeń, wymiany żarówek oraz okresowego odświeżenia i odmalowywania ścian – według potrzeb, a w przypadku zniszczenia urządzeń sanitarnych do ich wymiany na nowe.6. Wykonawca opłacał będzie regularnie rachunki za wodę i energię, zatrudni obsługę oraz dokonywał będzie systematycznego przeglądu sprawności i czystości szaletu, a wszelkie usterki usuwał na bieżąco.7. Wykonawca zapewni następujące godziny otwarcia szaletu: w miesiącach od listopada do kwietnia od godz. 8.00 do godz. 20.00, a w pozostałych miesiącach w godzinach od 8.00 do godz. 22.00 siedem dni w tygodniu (w tym również w dni ustawowo wolne).8. W przypadku gdy szalet będzie nieczynny, lecz Wykonawca poinformuje wcześniej Zamawiającego o tym fakcie z wynagrodzenia Wykonawcy zostanie potrącona kwota w wysokości…… zł. Za każdy dzień w którym usługa nie będzie realizowana. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że szalet był nieczynny, a Wykonawca nie poinformował go wcześniej o tym fakcie, z jego miesięcznego wynagrodzenia oprócz równowartości w/w kwoty zostanie dodatkowo potrącona kwota 500 zł, która stanowić będzie karę umowną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach