Przetargi.pl
Uruchomienie hybrydowej sali operacyjnej na potrzeby Klinki Chirurgii Naczyń i Transplantacji

Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-276 Białystok, M. Skłodowskiej - Curie
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 831 83 88 , fax. 85 831 86 91
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
    M. Skłodowskiej - Curie 24A
    15-276 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 831 83 88, fax. 85 831 86 91
    REGON: 28861000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uruchomienie hybrydowej sali operacyjnej na potrzeby Klinki Chirurgii Naczyń i Transplantacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie hybrydowej sali operacyjnej na potrzeby Kliniki Chirurgii Naczyń i Transplantacji (wykonanie prac adaptacyjnych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” celem instalacji wyposażenia hybrydowej sali operacyjnej wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do siwz wraz z montażem tego wyposażenia i szkoleniem personelu oraz sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji projektu). Szczegółowy zakres prac, obowiązki, zadania oraz czynności Wykonawcy określone został w dokumentacji technicznej oraz we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Pozostałe dokumenty, które Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Cenowy. 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 3. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ. 4. Pełnomocnictwa wykazujące uprawnienie do składania oferty, 5. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Harmonogram realizacji zamówienia (wstępny), uwzględniający wszystkie etapy realizacji zamówienia. 7. Koncepcja architektoniczna wszystkich pomieszczeń w zakresie wymaganym w PFU, w tym: • część opisowa, zawierająca informacje takie jak: bilans powierzchni, ze szczególnym uwzględnieniem metrażu komunikacji w stosunku do pozostałej powierzchni, propozycję zastosowanych głównych materiałów, instalacji elektrycznych i sanitarnych, mających wpływ na koszty eksploatacji obiektu, umożliwiających dokonanie oceny wg opisanych kryteriów • rzut wszystkich pomieszczeń w zakresie wymaganym w PFU w skali 1:100, Uwaga. Koncepcję należy dołączyć do oferty także w wersji elektronicznej. 2). Oświadczenia i dokumentów, które wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3). PODMIOTY ZAGRANICZNE: Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie. 4). OFERTA WSPÓLNA: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy – dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie 2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik (lider). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a) ustawy p.z.p., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizacje zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wymaga przedłożenia zawartej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach