Przetargi.pl
„Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Wielka Wieś – część II”

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-085 Szyce, Plac Wspólnoty
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 wew. 130 , fax. 124 191 705
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    Plac Wspólnoty 1
    32-085 Szyce, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704 wew. 130, fax. 124 191 705
    REGON: 55178600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Wielka Wieś – część II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Wielka Wieś. 2. Zamówienie obejmuje: 1) Część 1 – Uruchomienie e-usług dla mieszkańców i systemu informacji przestrzennej: a) Rozbudowa Portalu Interesanta (1 szt.) b) Modernizacja systemów dziedzinowych (1 szt.) c) Rozbudowa systemu elektronicznego obiegu dokumentów dla jednostek organizacyjnych (1 szt.) d) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 4PD (6 szt.) e) Zakup licencji systemu informacji przestrzennej (1 szt.) f) Wdrożenie systemu informacji przestrzennej (1 szt.) g) Przeprowadzenie digitalizacji zasobów (1 szt.) h) Opracowanie API zasobu informacji przestrzennej (1 szt.) i) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP z zakresu SIP - 4PD (2 szt.) j) Wyposażenie serwerowni - zakup serwera (2 szt.) k) Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania do wirtualizacji (1 szt.) l) Wyposażenie serwerowni - zakup macierzy (1 szt.) m) Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego (2 szt.) Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 2) Część 2 – Dostawa i wdrożenie konsultacji społecznych i uruchomienie e-usług: a) Zakup licencji systemu konsultacji społecznych (1 szt.) b) Wdrożenie systemu konsultacji społecznych (1 szt.) c) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD (8 szt.) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48900000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę 1. Część 1 – 10.000,00 zł 2. Część 2 – 1.500,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310, 836 i 1572 ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Wielka Wieś Nr 57859100070040059187860094 z dopiskiem „Wadium znak sprawyZP.271.26.2020 – Część 1/Część 2
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy określonych przez Zamawiającego w Rozdziale V oraz wykazaniu braku podstaw do wykluczenia, należy złożyć wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których wzór stanowi Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 6. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach