Przetargi.pl
Uporządkowanie terenu działek nr 3/51, 3/59, 3/52, 3/60, 3/53, 3/61, 3/49, 3/56, 3/67, 3/57, 3/68 (Obr.28, ark.1).

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogoskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2017-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogoskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: ---
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie terenu działek nr 3/51, 3/59, 3/52, 3/60, 3/53, 3/61, 3/49, 3/56, 3/67, 3/57, 3/68 (Obr.28, ark.1).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wycenę robót oddzielnie dla każdej pozycji od 1 do 6 objętych numerami działek z podaniem kosztów wykonania robót netto, : 1) działki 3/51- 3/59 -pow. 0,8951+0,1650=1,0601 ha, 2) działki 3/52-3/60 -pow. 1,3349+0,2661=1,601 ha, 3) działki 3/53-3/61 -pow. 1,4820+0,1207=1,6027 ha, 4) działki 3/56--3/67 -pow. 0,9283+0,2746=1,2029 ha, 5) działki 3/57-3/68 -pow. 1,1252+0,2541=1,3793 ha, 6) działka 3/49 -pow. 0,7677 ha, wraz z podaniem kosztu całkowitego robót netto. Zakres robót dla poszczególnych pozycji od 1 do 6 objętych w/w numerami działek obejmuje : 1) mechaniczne karczowanie zagajników gęstych z wywiezieniem gałęzi na składowisko poza plac budowy wraz z utylizacją lub rozdrobnienie na miejscu za pomocą urządzenia do rozdrabniania (odległość wywozu do utylizacji wg kalkulacji Wykonawcy)- wycena oddzielnie dla poz. 1 do 6 2) mechaniczne karczowanie krzaków i poszycia z wywiezieniem na składowisko poza plac budowy wraz z utylizacją lub rozdrobnienie na miejscu za pomocą urządzenia do rozdrabniania (odległość wywozu do utylizacji wg kalkulacji Wykonawcy)- wycena oddzielnie dla poz. 1 do 6 3) ścinanie drzew, których obwód pnia na wysokości 130 cm nie przekracza a) 100cm –w przypadku topoli, wierzb, kasztanowca zwyczajnego, klonu jesionolistnego, klonu srebrzystego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego, b) 50 cm – w przypadku pozostałych gatunków drzew, oraz odwiezienie dłużyc i gałęzi na składowisko poza plac budowy (odl. wg wyceny Wykonawcy) - 200 szt.-wycena oddzielnie dla poz. 1 do 6 4) mechaniczne karczowanie pni jak wyżej wraz z odwozem na składowisko poza plac budowy (odl. wg oceny Wykonawcy) lub frezowanie na gł. 10-30 cm - ok. 200 szt.- wycena oddzielnie dla poz. 1 do 6 5) mechaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi w gr kat. IV- wycena oddzielnie dla poz. 1 do 6 6) skucie pozostałości fundamentowych gł. do 1m powyżej i poniżej terenu z wywozem gruzu do utylizacji - wycena tylko dla poz. 1 - 92 m2 , - wycena tylko dla poz. 2- 56,25 m2 oraz 99m2 . Uwaga! Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny robót. Jest tylko elementem pomocniczym do wyceny całego zakresu robót przewidzianego do uporządkowania terenu na poszczególnych działkach. 1.2. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy i jego otoczeniem, jak również uzyskał niezbędne dla sporządzenia oferty informacje dotyczące: - ukształtowania i stanu istniejącego terenu budowy, - uzbrojenia terenu w urządzenia podziemne i nadziemne, - warunków hydrogeologicznych, - możliwości urządzenia zaplecza technicznego, - możliwości zasilania w energię elektryczną, wodę, itp. - stanu dróg dojazdowych, - określenia wg własnej oceny ilości wycinki drzew lub krzewów, - innych danych potrzebnych dla sporządzenia oferty. 2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1.Wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2.Warunki techniczne realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 3. Przedmiar robót pomocniczo załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Osoby zdolne do wykonywania zamówienia 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) Są to następujące czynności: 1) czynności wykonywane przez robotników budowlanych związane z robotami przygotowawczymi oraz w zakresie robót związanych z uporządkowaniem terenu tj.: pilarz, operator sprzętu, kierowca. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w załączniku nr 2 w § 8 „Wzoru umowy”. 4.W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają określone w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby realizacja usługi dostosowana była do potrzeb wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach