Przetargi.pl
Uporządkowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Zalesie – remont drogi gminnej

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Zalesie – remont drogi gminnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Uporządkowanie przestrzeni publicznej w centrum wsi Zalesie” - remont drogi gminnej. Przewiduje się realizację zamówienia przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w centrum wsi Zalesie polegający na przebudowie obejmującej poszerzenie prawej strony drogi do szerokość 4 m oraz wykonanie nowej nawierzchni na całej szerokości drogi z betonu asfaltowego na długości 260 mb. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty pomiarowe; 2) wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej szarej gr. 8 cm; 3) przy poszerzeniu drogi : a) wykonanie koryta, b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, c) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, d) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W, e) ułożenie na gorąco geosiatki szerokości 1,0 m przesączonej asfaltem, f) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S; 4) przy wykonaniu nowej nawierzchni na istniejącej jezdni: a) sfrezowanie warstwy ścieralnej, b) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W, c) ułożenie na gorąco geosiatki szerokości 1,0 m przesączonej asfaltem, d) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S; 5) przy wykonaniu zjazdów po prawej stronie drogi: a) wykonanie koryta; b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku; c) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm; d) wykonanie podbudowy cementowo – piaskowej; e) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm; 6) wykonanie pobocza po prawej stronie drogi; 7) wykonanie oznakowania poziomego; 8) wykonanie oznakowania pionowego; 9) roboty wykończeniowe obejmujące: a) rozłożenie warstwy humusu, b) wysiew trawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez niego pełnomocnik. Ponadto wykonawca złoży: 1. Stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ-IDW – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach