Przetargi.pl
Uporządkowanie infrastruktury podziemnej wraz z przebudową ul. Panoramicznej w Żninie.

Gmina Żnin ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, 700-lecia 39
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żnin
    700-lecia 39
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092351222
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.znin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie infrastruktury podziemnej wraz z przebudową ul. Panoramicznej w Żninie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa infrastruktury podziemnej wraz z przebudową ul. Panoramicznej zlokalizowana jest na działkach nr 1599, 1598/3, 2439, 2819, 2408, 2407, 2384, 2358, 2333 i 2332 obręb 0001 Żnin między ulicami Czarnieckiego a ul. Majdanową w Żninie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium.1. Ustala się wadium w wysokości: 32.000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych 00/100).2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 49 8181 0000 0001 2742 2000 0002Z dopiskiem: Wadium na zadanie:Uporządkowanie infrastruktury podziemnej wraz z przebudową ul. Panoramicznej w Żninie2) w gwarancjach bankowych,3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy minimalnej sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł równowartości.4) zdolności technicznej lub zawodowej,Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (czyli 2 zadania rozumiane jako 2 zamówienia, 2 odrębne umowy), KTÓRYCH PRZEDMIOT STANOWIŁO:Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na powierzchni co najmniej 900 m2 każda wraz z załączeniem dokumentów określających, że robota budowlana została wykonana należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:-kierownik budowy- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadająca kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych budownictwie lub uprawnienia równoważne,-kierownik robót- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne(wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach