Gmina Żnin ogłasza przetarg
- Adres: 88-400 Żnin, 700-lecia 39
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żnin
700-lecia 39
88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 092351222 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.znin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uporządkowanie infrastruktury podziemnej wraz z przebudową ul. Panoramicznej w Żninie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa infrastruktury podziemnej wraz z przebudową ul. Panoramicznej zlokalizowana jest na działkach nr 1599, 1598/3, 2439, 2819, 2408, 2407, 2384, 2358, 2333 i 2332 obręb 0001 Żnin między ulicami Czarnieckiego a ul. Majdanową w Żninie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium.1. Ustala się wadium w wysokości: 32.000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych 00/100).2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 49 8181 0000 0001 2742 2000 0002Z dopiskiem: Wadium na zadanie:Uporządkowanie infrastruktury podziemnej wraz z przebudową ul. Panoramicznej w Żninie2) w gwarancjach bankowych,3) w gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy minimalnej sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł równowartości.4) zdolności technicznej lub zawodowej,Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (czyli 2 zadania rozumiane jako 2 zamówienia, 2 odrębne umowy), KTÓRYCH PRZEDMIOT STANOWIŁO:Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na powierzchni co najmniej 900 m2 każda wraz z załączeniem dokumentów określających, że robota budowlana została wykonana należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje:-kierownik budowy- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadająca kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych budownictwie lub uprawnienia równoważne,-kierownik robót- jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne(wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulic na OM Samociążek w Koronowie (z prawem opcji)
Dodano: 2024-01-31 - Budowa ulicy Nad Kanałem w Samociążku
Dodano: 2023-03-21 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Bydgoszczy w 2023 r.
Dodano: 2023-02-10 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brudnia, gm. Dąbrowa Biskupia, działki nr 54 oraz 83
Dodano: 2022-08-24 - Przebudowa ul. Czarnieckiego w Żninie.
Dodano: 2022-07-25 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Bydgoszczy w 2021 r.-Zadanie 1- część północna, Zadanie 2- część południowa
Dodano: 2021-04-09 - "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Bydgoszczy w roku 2021- Zadanie 1- część północna; Zadanie 2- część południowa"
Dodano: 2021-02-12 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Bydgoszczy w 2021 roku - Zadanie 1 – część północna; Zadanie 2 – część południowa.
Dodano: 2020-12-02 - Budowa ulicy Sportowej w Koronowie
Dodano: 2020-09-22 - Przebudowa ulicy Spacerowej i ulicy Objazdowej na OM Samociążek w Koronowie
Dodano: 2020-08-14