Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w rejonie ul. Stare Miasto, ul. Młyńskiej, ul. Plebanka, ul. Poprzecznej i ul. Przypadek w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w rejonie ul. Stare Miasto, ul. Młyńskiej, ul. Plebanka, ul. Poprzecznej i ul. Przypadek w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na uporządkowaniu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie ulic: Stare Miasto (długość ok. 780 m), Młyńskiej (ok. 210 m), Plebanka (ok. 250 m), Poprzecznej (ok. 330 m), Przypadek (355 m) w Inowrocławiu oraz związanych z tym zamówieniem robót drogowych i oświetlenia drogowego. Oświetlenie drogowe obejmuje również ulicę ks. Zientarskiego (ok. 140 m). Drogi publiczne objęte zakresem zamówienia stanowią ulice kategorii gminnej, zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna oraz wielorodzinna. Teren stanowi jedną ze starszych części miasta Inowrocławia. Stan nawierzchni jezdni bitumicznych oraz krawężników jest zły. Chodniki posiadają nawierzchnie zróżnicowane (kostka betonowa, płytki betonowe, masa bitumiczna). Nawierzchnie z kostki betonowej są w stanie poprawnym (materiał można wykorzystać ponownie), natomiast wszystkie pozostałe chodniki wymagają przebudowy. Na przedmiotowym obszarze istnieje sieć wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji ogólno-spławnej, kanalizacji deszczowej (lokalnie), gazowa oraz teletechniczna. Odwodnienie nawierzchni ulic odbywa się powierzchnio do wpustów deszczowych podłączonych do kanalizacji ogólnospławnej / deszczowej. Ulice posiadają oświetlenie - żelbetowe słupy z oprawami, rozmieszczone jednostronnie, zasilane liniami kablowymi ziemnymi lub napowietrznymi. 2. Zakres zamówienia obejmuje; 1) przebudowę sieci wodociągowej - demontaż istniejącej sieci, montaż nowych rurociągów z żeliwa sferoidalnego, przyłączy z rur PE, hydrantów; sprawdzenie szczelności instalacji, płukanie, dezynfekcja; 2) przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej - demontaż istniejącej sieci, wymiana gruntu w wykopach na piasek, montaż nowych rurociągów kamionkowych wewnętrznie szkliwionych oraz z rur litych PCV, studni rewizyjnych żelbetowych, wykonanie prób i przegląd kolektorów kamerą rewizyjną; 3) budowę / rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej - demontaż istniejącej sieci, wymiana gruntu w wykopach na piasek, montaż nowych rurociągów żelbetowych, przykanalików z rur litych PCV, studni rewizyjnych żelbetowych, wykonanie prób i przegląd kolektorów kamerą rewizyjną; 4) budowę nowego oświetlenia ulicznego (3 obwody) - demontaż istniejącego oświetlenia, w tym linii napowietrznych, ułożenie kabla, ułożenie rur ochronnych, ustawienie 2 słupów linii napowietrznej, montaż przewodów napowietrznych, montaż skrzynek, rozdzielnic i szaf sterowniczych, ustawienie słupów oświetleniowych stalowych na fundamencie prefabrykowanym betonowym (łącznie 62), montaż wysięgników rurowych z oprawami oświetleniowymi LED (62 kpl.); 5) zabezpieczenie elementów sieci teletechnicznej; 6) kompleksową przebudowę istniejących nawierzchni jezdni wraz z korektami przebiegu i geometrii, wymianę wszystkich obramowań jezdni, frezowanie nawierzchni bitumicznych, wymianę nawierzchni zjazdów do posesji, wymianę nawierzchni chodników wraz z adaptacją ich części na ciągi pieszo-rowerowe, budowę zatok postojowych prostopadłych, równoległych oraz skośnych; nawierzchnia jezdni - bitumiczna, częściowo na istniejącej podbudowie, częściowo nowa konstrukcja, nawierzchnia chodników, zjazdów, dojść, zatok postojowych - płyty betonowe, kostka betonowa, kostka kamienna (obramowania zewnętrzne chodników i dojść), na podsypce piaskowej i podłożu wzmocnionym cementem lub na podbudowie z chudego betonu; ponadto: 7) wycinkę istniejących kolidujących drzew i krzewów; 8) regulację urządzeń obcych; 9) rekultywację terenów zielonych; 10) wywóz nadmiaru urobku na składowisko wykonawcy, utylizacja. 11) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu (projekty są w fazie uzgodnień i zostaną przekazane wybranemu wykonawcy); Uwaga! zakres czasowej organizacji ruchu nie jest ujęty w przedmiarze robót; wykonawca określi jej koszt na podstawie załączonego projektu). 3. Do wykonawcy należy: 1) pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; mapy należy dostarczyć w wersji papierowej i elektronicznej (format dwg lub dxf lub równoważny); 2) zgłoszenie gestorom uzbrojenia podziemnego rozpoczęcie robót; Uwaga! rozpoczęcie robót zaplanować od ul. Poprzecznej; 3) uzgodnienie z zarządcami przyległych terenów sposób dojazdu na czas prowadzenia robót; 1) przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego przed przekazaniem terenu budowy (do 7 dni od zawarcia umowy); 2) poniesienie kosztów związanych z czasowym zajęciem terenów obcych oraz czynnościami nadzorczymi i odbiorowymi prowadzonymi przez gestorów uzbrojenia; 3) prowadzenia robót ziemnych w rejonie rozmieszczenia urządzeń obcych w porozumieniu z gestorami, w razie potrzeby prowadzenie odpłatnego nadzoru przez odpowiednie służby, pokrycia jego kosztów i przedstawienia protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń do wykonanych prac w pobliżu danego urządzenia; 4) dostarczenie Zamawiającemu na nośniku elektronicznym wyniki przeglądu rurociągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej wykonanych kamerą inspekcyjną oraz uzyskanie pisemnej opinii Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Inowrocławiu o jakości wykonanej kanalizacji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł). Szczegółowe informacje na temat wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach