Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Brześć Kujawski

GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 87-880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542316310 , fax. 542316324
  • Data zamieszczenia: 2022-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
    pl. Władysława Łokietka 1
    87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542316310, fax. 542316324
    REGON: 910866815
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Brześć Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Brześć Kujawskiw podziale na:Cz. I. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Brześciu Kujawskim pomiędzy ulicami Polną i Królewską wraz z przyłączami wodociągowymi i kanalizacji sanitarnejPrzedmiotem inwestycji jest budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Brześciu Kujawskim pomiędzy ulicami Polną i Królewską wraz z przyłączami wodociągowymi i kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.,, Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Brześć Kujawski".Inwestycja w głównej mierze zlokalizowana będzie w ulicy Polnej oraz częściowo w ulicy Królewskiej w Brześciu Kujawskim na terenie działek 111, 143, 252/30 obręb 0002 Miasto Brześć Kujawski 2 (w istniejących i projektowanych pasach drogowych). W zakres opracowania wchodzą:Kanalizacja sanitarnaBudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,Budowa studni rewizyjnych, studni inspekcyjnej,Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej do sąsiednich posesji w obrębie przyszłego pasa drogowego,Łącznie:- Dz200 PVC-U, Lite SN 8 - 399,0 m- Dz160 PVC-U, Lite SN 8 - 113,0 m- Studnia rewizyjna fi1000mm żelbetowa - 13 kpl.- Studnia inspekcyjna fi600mm - 1 kpl.WodociągBudowa sieci wodociągowej,Budowa przyłączy wodociągowych do posesji w obrębie przyszłego pasa drogowego,Budowa nadziemnych hydrantów przeciwpożarowych.Łącznie:- Dz110 PE100, SDR17, PN10- 460,0 m- Dz90 PE100, SDR17, PN10- 6,5 m- Dz40 PE100, SDR17, PN10- 120 m- Hydrant przeciwpożarowy nadziemny DN80, PN10 - 4 kpl.Zamawiający nie będzie pobierał opłaty za zajęcie pasa drogowego.Zakres i rodzaj niezbędnych badań archeologicznych podczas prac ziemnych określają decyzje Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W kosztorysie ofertowym należy dodać i wycenić koszt w/w badań jako komplet.Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.Cz. II. Budowa kanalizacji i sieci wodociągowej na ulicach Archeologów, Dominikanów i Książąt Kujawskich w Brześciu KujawskimPrzedmiotem inwestycji jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków sanitarnych i przyłączami oraz budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ramach zadania inwestycyjnego pn.,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na ulicach Archeologów, Dominikanów i Książąt Kujawskich w Brześciu Kujawskim".Inwestycja zlokalizowana będzie w ulicach Archeologów, Dominikanów i Książąt Kujawskich w Brześciu Kujawskim na terenie działek 112/28, 112/29, 112/30, 112/70, 112/80, obręb 0002 Brześć Kujawski 2. W zakres opracowania wchodzą:Kanalizacja sanitarnaBudowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej,Budowa pompowni ścieków sanitarnych wraz z zasilaniem, ogrodzeniem, utwardzeniem i oświetleniem (solarnym),Budowa studni rewizyjnych, studni rozprężnej, studni łącznika rewizyjnego, studni inspekcyjnej,Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej do posesji w obrębie pasa drogowego,Łącznie:- Dz200 PVC-U, Lite SN 8 - 931,5 m- Dz90 PE100 SDR 17 - 387,0 m- Dz160 PVC-U, Lite SN 8 - 273,5 m- Studnia rewizyjna fi1000mm żelbetowa - 37 kpl.- Studnia rozprężna fi1000mm żelbetowa - 1 kpl.- Studnia łącznika rewizyjnego fi1000mm żelbetowa - 1 kpl.- Studnia inspekcyjna fi600mm - 1 kpl.- Pompownia ścieków sanitarnych z kręgów żelbetowych fi1500mm wraz z zasilaniem elektrycznym pompowni - ilość 1 szt. WodociągBudowa sieci wodociągowej,Budowa przyłączy wodociągowych,Budowa nadziemnych hydrantów przeciwpożarowych.Łącznie:- Dz110 PE100, SDR17, PN10- 918,5 m- Dz90 PE100, SDR17, PN10- 4,0 m- Dz40 PE100, SDR17, PN10- 247,5 m- Hydrant przeciwpożarowy nadziemny DN80, PN10 - 8 kpl.Zamawiający informuję, iż przyłącze energetyczne do przepompowni nie jest jeszcze wykonane. Wykonanie przyłącza energetycznego po stronie Zmawiającego.Zamawiający nie będzie pobierał opłaty za zajęcie pasa drogowego.Zakres i rodzaj niezbędnych badań archeologicznych podczas prac ziemnych określają decyzje Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W kosztorysie ofertowym należy dodać i wycenić koszt w/w badań jako komplet.Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.Cz. III. Zakup samochodu asenizacyjnegoPrzedmiotem inwestycji jest zakup i dostawa samochodu asenizacyjnego.Rok produkcji samochodu asenizacyjnego: min. 2022 r. Gwarancja min. 12 miesięcy.Ww. samochód musi posiadać:- układ napędowy, pompę wysokociśnieniową, pompę ssącą, bęben z wężem wysokociśnieniowym, zabezpieczenie zimowe, panel sterowania, napęd pomp, wyposażenie standardowe, podwozie, automatyczną zwijarkę, hydrauliczne otwieranie/zamykanie tylnej dennicy, hydrauliczne podnoszenie zbiornika, ramię ssące, dodatkowy ręczny bęben ciśnieniowy, zdalne sterowanie radiowe.Zamawiający wymaga urządzenia ssąco-płuczącego do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji, o łącznej pojemności zbiorników 6.000 (7.000) litrów. Pojazd komunalny przeznaczony do wykonywania prac asenizacyjnych, czyszczenia sieci kanalizacyjnej i deszczowej, obsługi przydomowych oczyszczalni i małych przepompowni ścieków. Pojazd z zwartą zabudową, niskim ciężarem własnym oraz doskonałą manewrowością. Urządzenia montowane na podwoziach samochodowych 2-osiowych lub przyczepach o odpowiedniej ładowności. Zbiornik cylindryczny, wykonany ze stali. Całkowita pojemność zbiornika: 6.000 (7.000)l. (przednia część: 2.000 - 3.000 l - woda czysta, tylna część: 3.000 - 5.000 l - nieczystości. Dopuszcza się modyfikację podziału zbiornika). Zbiornik trwale osadzony, na ramie pomocniczej tłumiącej drgania podczas jazdy i pracy urządzenia. Wewnątrz komory na nieczystości dysze płuczące w celu łatwiejszego usuwania zanieczyszczeń. Zbiornik podnoszony i opuszczany hydrauliczne. Zbiornik posiadający zabezpieczenie antykorozyjne. Pokryty ma być od wewnątrz specjalną powłoką epoksydową, a na zewnątrz pomalowany farbą gruntową i powleczony lakierem w kolorze.W tylnej części znajdować się musi uchylna dennica do opróżniania zbiornika. Dennica otwierana i zamykana hydraulicznie. Wyposażona w mechanicznie zamykane i otwierane zawory (ssący i spustowy) o średnicy DN 100mm z przyłączem oraz 3 wzierniki pokazujące napełnienie komory nieczystości. Na wysokości ok. 1/3 i 2/3, w tylnej dennicy znajdować się muszą dodatkowe zawory spustowe. Zamontowany fartuch wylotowy ze stali nierdzewnej wystający poza gabaryty samochodu. W tylnej części pojazdu manometr nad/podciśnieniowy. W zbiorniku na wodę czystą rura przelewowa, rura spustowa oraz przewód zasysania z zaworem. Przyłącze do napełniania oraz wskaźnik poziomu napełnienia komory wodnej. Pomiędzy zbiornikiem na nieczystości, a zbiornikiem na wodę przewód łączący, który umożliwia połączenie obu zbiorników, w efekcie czego łączna pojemność zbiornika wody czystej wzrasta do 6.000 (7.000) l. W konstrukcji wymuszony obieg wody pomiędzy pompą wysokociśnieniową a zbiornikiem wody czystej (cyrkulacja) w obiegu zamkniętym jako zabezpieczenie przed zamarzaniem w czasie dojazdu do miejsca pracy w okresie zimowym. Pompa ciśnieniowa wyposażona w układ zabezpieczający przed pracą na sucho. Zbiornik musi posiadać także zawór pływakowy, zaś na zewnątrz syfon zaworu pływakowego, zabezpieczający pompę ssącą przed zalaniem nieczystościami.Zamawiający wymaga rejestracji pojazdu przez Wykonawcę oraz ubezpieczenia pojazdu na okres 12 miesięcy.Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia samochodu asenizacyjnego w 2023 roku.Okres gwarancji na samochód asenizacyjny nie będzie podległ kryterium oceny ofert.Cz. IV. Budowa 20 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Brześć KujawskiPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest montaż (20 szt.) kompletnych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków zgodnych z normą EN 12566-3:2005+A2:2013 i oznakowanych znakiem CE z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynków mieszkalnych, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych w miejscowościach położonych w gm. Brześć Kujawski. PRZYDOMOWE OCZYSZCZALNIE ŚCIEKÓW O WYDAJNOŚCI DO 5 M3/DOBĘ W MIEJSCOWOŚCIACH GM.BRZEŚĆ KUJAWSKI.Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.Na przedmiotową inwestycję planowane jest dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.Termin wykonania (maksymalna data zakończenia robót): 05-01-2024 r., w tym:CZĘŚĆ 1.: 05-05-2023 r.CZĘŚĆ 2.: 30-11-2023 r.CZĘŚĆ 3.: 05-01-2024 r.CZĘŚĆ 4.: 05-01-2024 r.Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 60 000.00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2022-12-08 do godz. 09:30, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2023-01-06.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy O/Brześć Kuj 78 9550 0003 2003 0022 6341 0005 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Brześć Kujawski, pl. Wł. Łokietka 1 , 87-880 Brześć Kujawski;b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.Zamawiający wymaga dołączonej do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum1 000 000,00 zł.4. Zdolność techniczna lub zawodowaZamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane instalacyjne o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda.Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach