Przetargi.pl
Unowocześnienie bazy Przedszkola nr 2 w Przemyślu

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Unowocześnienie bazy Przedszkola nr 2 w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, placu zabaw oraz przebudowy wejścia głównego i patio, remontu ogrodzenia, montaż monitoringu wizyjnego, wymiana oświetlenia wewnętrznego w Przedszkolu nr 2 przy ul. Bartosza Głowackiego 17 w Przemyślu na działkach nr 1701, 1720, 1728, 1755, 1773 obr. 207 w ramach Budżetu Obywatelskiego miasta Przemyśla. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego/Inwestora, 2) wykonanie robót w następującym zakresie: a) wykonanie placu zabaw: - montaż urządzeń zabawowych, - montaż ławek z oparciem, - montaż koszy na śmiecie, - montaż tablic informacyjnych, - wykonanie bezpiecznej nawierzchni-żwirowej, - uzupełnienie trawników, b) przebudowa wewnętrznego patio: - częściowa rozbiórka murów ceglanych, - rozbiórka elementów cieku z kamieni naturalnych, - zasypanie niecki fontanny, - remont schodów z ułożeniem okładziny ceramicznej, - montaż balustrady, - wykonanie podbudowy i nawierzchni bezpiecznej z elementów gumowych (typ puzzle) , - wykonanie odwodnienia nawierzchni z przełożeniem odcinka instalacji wodociągowej. c) przebudowa wejścia głównego do budynku: - rozbiórka schodów żelbetowych wraz częściową rozbiórką spocznika (skrócenie długości), - wykonanie nowej konstrukcji schodów i spocznika wraz z ułożeniem okładziny (np. płytki ceramiczne gress, kostka betonowa), - zmiana konstrukcji nośnej i poszycia daszku z jednospadowego na dwuspadowy wraz z montażem systemu odwadniającego, - wymiana balustrady, - wykonanie pochylni stalowej dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie płyty odbojowej wraz z ułożeniem chodnika z kostki betonowej. d) remont istniejącego ogrodzenia: - wymiana zniszczonych elementów betonowych cokołu wraz z renowacją pozostałych, - wymiana uszkodzonych stalowych ram ogrodzeniowych, - odnowienie stalowych ram ogrodzeniowych, - wymiana bramy i dwóch furtek ogrodzeniowych na nowe, e) wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach przedszkola, f) montaż monitoringu wizyjnego zewnętrznego, g) wywiezienie i zagospodarowanie we własnym zakresie nadmiaru ziemi z wykopów, h) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących oraz innych robót wynikających z technologii robót i sztuki budowlanej. 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji zadania oraz do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. 4) przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem zadania do użytkowania. 1.2. Szczegółowy zakres zamówienia opisują załączone Programy funkcjonalno - użytkowe - załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zakres prac projektowych i robót budowlanych został opisany w Programach funkcjonalno-użytkowych, które zostały opracowane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że Programy funkcjonalno - użytkowe stanowią wytyczne do projektowania, w związku, z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian programu proponowanych przez Wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego oraz służą do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych. Wszelkie odstępstwa od Programów funkcjonalno - użytkowych nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. 3. Etap I - Wykonanie dokumentacji projektowej - wymagania dotyczące Wykonawcy: 1) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej, musi uzyskać mapę do celów projektowych, 2) w celu opracowania dokumentacji projektowej, Zamawiający umożliwi Wykonawcy wstęp na teren funkcjonującego przedszkola, 3) po wykonaniu wstępnych założeń i rozwiązań projektowych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich Zamawiającemu w celu uzgodnienia i zatwierdzenia, 4) wytycznymi do projektowania jest załączony Program funkcjonalno-użytkowy, w związku, z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian programu, proponowanych przez Wykonawcę po uprzednim uzyskaniu akceptacji ze strony Zamawiającego. Wszelkie odstępstwa od Programu funkcjonalno-użytkowego nie mogą wpływać na wartość zamówienia. 5) Dokumentacja projektowa wielobranżowa winna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć z niezbędnymi uzgodnieniami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm. z późn. zm.), b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 75,, poz. 690 z późn. zm.), c) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r, poz. 462 z późn. zm.), d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.), 6) Dokumentacja winna zawierać niezbędne uzgodnienia i pozwolenie Wojewódzkiego Podkarpackiego Konserwatora Zabytków z siedzibą w Przemyślu na prowadzenie prac przy zabytku - teren znajduje się w strefie ochrony układu urbanistycznego miasta Przemyśla, 7) Wykonawca winien uzyskać pozwolenie na budowę i zatwierdzenie projektu budowlanego stanowiącego załącznik do pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, 8) Dokumentacja musi być zaopatrzona w pisemne oświadczenie, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 9) jeżeli w trakcie realizacji robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, zajdzie konieczność wykonania dodatkowej dokumentacji uzupełniającej, niezbędnej dla realizacji robót - Wykonawca wykona tę dokumentację na własny koszt, 10) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych i uzyskania akceptacji Zamawiającego opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub wniosku zgłoszenia budowy obiektów/robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, 11) Dokumentacja projektowa musi zawierać: - projekt budowlano-wykonawczy z zagospodarowaniem terenu, opisem technicznym i rysunkami szczegółowymi elementów budowlanych - 5 egz., - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz., - przedmiar robót wraz z kosztorysem - 2 egz. Dokumentacja oprócz wersji papierowej winna być wykonana po jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej ogólnodostępnej. 4. Etap II - Wykonanie robót budowlanych - wymagania dotyczące Wykonawcy: 1) przedłożenie Zamawiającemu, jako załącznika do umowy, harmonogramu rzeczowo - finansowego sporządzonego z uwzględnieniem zapisów projektu umowy (załącznik nr 10 do SIWZ), a w szczególności § 4 i § 6 oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym i po akceptacji Zamawiającego realizacji zamówienia, przed podpisaniem umowy. Nie przedłożenie harmonogramu lub nie uwzględnienie w harmonogramie uwag wniesionych przez Zamawiającego na etapie zatwierdzania przedłożonego harmonogramu - skutkować będzie nie podpisaniem umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy, 2) ze względu na bieżące użytkowanie przedszkola, przejęcie od Zamawiającego placu budowy do 7 dni po uzyskaniu pozwolenia na budowę, 3) zabezpieczenie we własnym zakresie niezbędnych mediów do realizacji zamówienia (energia elektryczna, woda itp.) oraz pokrywanie ich kosztów, 4) zapewnienie własnego zaplecza budowy, 5) zapewnienie ochrony placu budowy i zabezpieczenie istniejących urządzeń przed uszkodzeniem we własnym zakresie, 6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7) dokonywanie przy udziale lub z upoważnienia Zamawiającego niezbędnych zawiadomień i zgłoszeń, 8) zapewnienie kierownika budowy, kierownika robót energetycznych oraz nadzoru autorskiego projektantów w cenie oferty, 9) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z: pozwoleniem na budowę lub innym dokumentem, o którym mowa w pkt 3 ppkt 7, pozwoleniem konserwatora zabytków, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 10) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i pomiarów, 11) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, 12) zapewnienie prowadzenia obsługi geodezyjnej i wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej oraz ponoszenie z tym związanych opłat, 13) zagospodarowanie terenu budowy, 14) zagospodarowanie we własnym zakresie nadmiaru ziemi powstałej podczas wykonywania robót budowlanych, 15) należyte zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego prowadzonymi robotami budowlanymi, 16) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem zadania do użytkowania na dzień rozpoczęcia odbioru, 17) stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych materiałów i wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z 16 kwietnia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) o wyrobach budowlanych, 18) utrzymania porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy i terenach przyległych, Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać teren budowy bez przeszkód komunikacyjnych, oraz usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci oraz ponieść koszty z tym związane. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych w obrębie placu budowy w okresie od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 19) prowadzenia robót pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów w tym bhp i p.poż. 5. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w terenie. 6. Okres gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji. Zamawiający zrównuje okres gwarancji i rękojmi. 2) początkiem okresu gwarancyjnego jest data podpisania protokołu odbioru. 3) Wykonawca w okresie trwania gwarancji zobowiązany jest do: - bezpłatnego dokonywania przeglądów oraz, - bezpłatnego dokonywania konserwacji i serwisu oraz, - ewentualną naprawę lub regulację wszystkich wbudowanych elementów (materiałów) i urządzeń. 7. Na podstawie art. 29 ust. 4 oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lid. d ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1502 z późn. zm.) przez Wykonawcę, co najmniej 5 osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowalne, o których mowa w pkt 4 tj. etapu dot. wykonania robót budowlanych. Wymagania w zakresie zatrudnienia nie dotyczą faktu zatrudnienia określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienie warunku określonego w rozdz. 2 pkt 1.3. SIWZ samo tylko zatrudnienie pracowników, które następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób na umowy o pracę wskazanych w załączniku do umowy (stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ) oraz czynności, które będą wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. W sytuacji, gdy dana osoba w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on to zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia pracowników na umowę o pracę Wykonawca zapłaci kary umowne, o których mowa w § 13 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 10 do SIWZ). 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) kopę aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość zamówienia oraz z terminem ważności obejmujący okres realizacji zamówienia, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, b) harmonogram rzeczowo - finansowy, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1), c) kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Nie przedłożenie ww. skutkować będzie nie podpisaniem umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach