Przetargi.pl
UMW/AZ/PN-58/15: Ochrona budynków Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu poprzez monitoring radiowy i telefoniczny systemów sygnalizacji włamań i napadu oraz przeciwpożarowych, stałą konserwację systemów oraz podjazdy

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2015-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UMW/AZ/PN-58/15: Ochrona budynków Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu poprzez monitoring radiowy i telefoniczny systemów sygnalizacji włamań i napadu oraz przeciwpożarowych, stałą konserwację systemów oraz podjazdy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    MONITORING I KONSERWACJA -Monitoring i konserwacja systemów sygnalizacji włamania, radiolinii antynapadowej, systemu przeciw pożarowego, kontroli dostępu oraz konserwacja monitoringu wizyjnego w obiektach Uczelni - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ. Usługa monitoringu wykonywana będzie całodo-bowo poprzez włącznie systemów do centrum odbiorczego - bazy monitorującej Wykonawcy. -Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów dostosowania istniejących sygnalizacji alarmowych do techniczno - sprzętowych wymogów centrum monitorującego Wykonawcy. -Zestawienie zawierające nazwę obiektu jednostki organizacyjnej stanowiącej lokalizację systemu, typ centrali, liczbę czujek oraz aktualną formę przekazu sygnału stanowi Załącznik nr 8 do niniejszego SIWZ. Funkcjonujące nadajniki GSM są własnością firmy aktualnie wykonującej usługę monitoringu na rzecz Zamawiającego. -Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z osobami wskazanymi przez użytkownika kodów dostępu i haseł odwoławczych. -Odbiór sygnału wskazującego istnienie zagrożenia dla ochranianego obiektu stanowi obowiązek dla Wykonawcy do wysłania w ciągu 5 minut od momentu odbioru sygnału na miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej składającej się z minimum dwóch osób. -W przypadku wystąpienia włamania do obiektu Wykonawca niezwłocznie zawiadamia wskazane przez użytkownika osoby upoważnione do włączania i wyłączania systemu ochrony budynku lub jednostki, służby specjalistyczne policja, straż, pogotowie, itp i zabezpieczy obiekt ochroną fizyczną do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego. -Konserwacja systemów winna być realizowana z częstotliwością i w sposób zapewniający należyte wykonanie usługi monitoringu min. co kwartał. -Wykonawca winien dostarczyć w formie elektronicznej do Działu Eksploatacji UMW harmonogram przeprowadzania konserwacji systemów uwzględniający termin wykonania konserwacji w odniesieniu do każdej z lokalizacji oraz dane osób ją wykonujących. Przedmiotowy harmonogram winien być przekazany minimum na dwa tygodnie przed rozpoczęciem każdego kwartału. -Wykonawca winien sporządzać protokoły z wykonywanej konserwacji w dwóch egzemplarzach, przy czym jeden nich winien być pozostawiony u użytkownika. -Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Działu Eksploatacji UMW w formie elektronicznej protokołów o których mowa w pkcie 9 dotyczących wszystkich pozycji Załącznika nr 8 do SIWZ raz na 3 miesiące. -Protokoły z wykonywanych przeglądów systemów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezwłocznie w przypadku konieczności naprawy systemu wraz z podaniem nazwy elementu podlegającego wymianie, ceną zakupu i wartością robocizny. -Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Działu Eksploatacji UMW na żądanie, w formie elektronicznej dane zgrane z pamięci centrali, dotyczące zdarzeń zarejestrowanych tj. kodowania, rozkodowywania, załączeń alarmu itp. -Wykonawca w ramach podpisanej umowy zobowiąże się 10 razy w roku do bezpłatnych zmian lub dołożenia kodu dostępu w systemach wyszczególnionych w Załączniku nr 8 do SIWZ. -Wszystkie protokoły z konserwacji, serwisu i innych wykonywanych czynności winny być potwierdzone przez użytkownika czytelnym podpisem osoby upoważnionej wraz z pieczęci firmową jednostki. -Ponadto Wykonawca winien dysponować własnym serwisem technicznym, dysponować odpowiednim dla wskazanej liczby systemów parkiem samochodowym, -Wykonawca winien jest wycenić w ramach umowy realizację podjazdów grupy interwencyjnej na wezwanie portierów z rejonu budynków wyposażonych w system sygnalizacji włamań, roboczogodzinę pracy technika dotyczy usług dodatkowych, wykonywanych na odrębne zlecenie. -Dodatkowe czynności nie objęte zakresem czynności konserwacji tj. zmiana kodów, wprowadzenie nowego użytkownika, przeniesienie czujki ruchu lub wynikające ze stwierdzenia konieczności naprawy, będą rozliczane na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przez Wykonawcę przy współudziale Użytkownika. Protokół w swej treści winien zawierać: opis usterki, części podlegające wymianie wraz z ich ceną oraz ilość roboczogodzin technika. -Zakres czynności konserwacji systemów alarmowych stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. -Zamawiający zastrzega możliwość wyłączania z monitoringu i konserwacji poszczególnych systemów, dlatego też Wykonawca winien wycenić usługę w rozbiciu na każdą lokalizację. -PODJAZDY Podjazd patrolu prewencyjnego na niżej wskazane lokalizacje ul. Borowska 213 - teren po Zakładzie Usług Pralniczych i Różnych Podjazd winien się odbywać w godzinach 1-3. Wykonawca winien także zamontować systemu kontroli obchodu -na koszt własny, Zamawiający wskaże do 4 miejsc zamontowania urządzeń kontroli pracy wartownika. -campus dydaktyczny w rejonie ulic Skłodowskiej-Curie 50-52, Chałubińskiego 2-10, Mikulicza-Radeckiego 2-4 Podjazd winien się odbywać w godzinach 1-3. Wykonawca winien także zamontować systemu kontroli obchodu -na koszt własny, Zamawiający wskaże do 6 miejsc zamontowania urządzeń kontroli pracy wartownika. -posesja przy ul. Bujwida 44 Dwukrotny podjazd, z których pierwszy winien się odbywać w godz. 23-24, drugi w godz. 2-3 Wykonawca winien także zamontować systemu kontroli obchodu na koszt własny, Zamawiający wskaże do 6 miejsc zamontowania urządzeń kontroli pracy wartownika. Patrol winien być wykonywany przez grupę interwencyjną poruszającą się oznakowanym samochodem patrolowym, w składzie co najmniej dwóch osób -posiadających licencję pracownika ochrony, umundurowanych w sposób identyfikujący ich jako służbę ochrony, zaopatrzeni w czytelne identyfikatory oraz wyposażeni w środki łączności i środki przymusu bezpośredniego. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia w formie elektronicznej comiesięcznych raportów -danych z zamontowanych systemów kontroli pracy obchodu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia awarii od momentu jej zgłoszenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl ; link ZZP 2015 Przetargi ; UMW/AZ/PN-58/15
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach