Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2015-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UMW/AZ/PN-55/15 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz szkiełek i szkła laboratoryjnego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz szkiełek i szkła laboratoryjnego, przedstawionych w załączniku nr 2 do SIWZ i spełniających co najmniej ustalone parametry graniczne, do Działu Transportu i Zaopatrzenia Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Pasteura 1 w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do dnia udzielenia łącznych zamówień do ceny ofertowej netto, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Formularzu Asortymentowo - Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Podane w Formularzu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych produktów w ilości przedstawionej w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty mogły być stosowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na każde żądanie Zamawiające-go Wykonawca przedłoży komplet dokumentów świadczących o spełnianiu wymogów określonych prawem. 5. Zamawiający informuje, że część zamówień może być realizowana ze środków finansowych pochodzących z projektów zewnętrznych, w których Zamawiający uczestniczy bądź będzie uczestniczył w okresie trwania umowy. 6. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór zał. nr 1 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by oferowane produkty odpowiadały opisowi zawartemu w Formularzu asortymentowo - cenowym (wzór zał. nr 2 do SIWZ). 7. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącym integralną część SIWZ (wzór załącznik nr 7 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337930005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2015 nr PN - 55 / 15
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa szkła laboratoryjnego na potrzeby Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o.
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa szkła laboratoryjnego na potrzeby Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o.
Dodano: 2016-01-15 - DOSTAWY DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2015-12-31 - UMW / AZ / PE - PN - 50 / 15 cz. A-C Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu do Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW
Dodano: 2015-07-29 - Dostawa szkła i materiałów laboratoryjnych. Postępowanie Nr WCH.2420.12.2015.HS
Dodano: 2015-06-05 - Postępowanie AC/BZP/25/2015 Dostawa laboratoryjnych artykułów szklanych w ramach projektu Bionanomaterials - BioNaM: nowy kierunek interdyscyplinarnych studiów doktoranckich oraz program staży dla studentów na I, II i III stopniu kształcenia
Dodano: 2015-03-02 - UMW / AZ / PE - PN - 13 / 15 cz. A-F Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu do Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW
Dodano: 2015-02-17 - UMW / AZ / PE - PN - 53 / 14 cz. A-G Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Postaci Leku Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu do Działu Transportu i Zaopatrzenia UMW
Dodano: 2014-11-14 - Przetarg nieograniczony Nr UMW / AZ / PN - 61 / 14 na: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkła laboratoryjnego oraz szkiełek mikroskopowych w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2014-09-30 - DOSTAWĘ SZKŁA I DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2014-07-04