Przetargi.pl
Umowa ramowa na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w latach 2019 – 2020 w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.

Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00902 Warszawa, ul. Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
  • Data zamieszczenia: 2018-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    ul. Wiejska 10
    00902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
    REGON: 14273498200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Umowa ramowa na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w latach 2019 – 2020 w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w latach 2019 – 2020 w obiektach Kancelarii Prezydenta RP wg następującego podziału na części: 1) część I - lokalizacja: Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, 84-150 Hel; 2) część II – lokalizacja: Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy, 43-460 Wisła; 3) część III - lokalizacja: a) Warszawa ZBK Wiejska (bud. ul. Wiejska 10, ul. Frascati 2, ul. Maszyńskiego 10); 00-902 Warszawa; b) Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, 00-325 Warszawa; Rezydencja Belweder, ul. Belwederska 56, 00-594 Warszawa; c) Zespół Rezydencji Belweder Klonowa przy ul. Flory 2 oraz przy ul. Bacciarellego 4, 00-586 Warszawa; d) Archiwum Prezydenta RP wraz z Bazą Transportową i Magazynową przy ul. Augustówka 4/6, 02-981 Warszawa; e) Rezydencja Prezydenta RP Klarysew, 05-520 Kontancin - Jeziorna; f) Rezydencja Prezydenta RP Promnik, 08-470 Ruda Tarnowska; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części I – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); c) dla części II – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); d) dla części III – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGK Oddział w Warszawie na nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postępowania. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 11: 00 – 13:00) przez wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego „Umowa ramowa na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w latach 2019 – 2020 w obiektach Kancelarii Prezydenta RP” [sygnatura postępowania – ZP.CO-61/2018]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach