Przetargi.pl
Umocnienie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Oborniki

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2019-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Piłsudskiego 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
    REGON: 63125880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Umocnienie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Oborniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest umocnienie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Oborniki. 2. Roboty obejmują powierzchnię 13400 m2, tj. nawierzchnię twardą nieulepszoną z gruzu betonowego. 3. Drogi gminne znajdujące się na terenie miasta i gminy Oborniki (powiat obornicki, województwo wielkopolskie) posiadają przekrój drogowy zwykle o pochyleniu poprzecznym daszkowym o zmiennej szerokości jezdni. Występują tu liczne dziury oraz nierówności w przekroju poprzecznym i podłużnym utrudniające poruszanie się pojazdom. 4. Projektowane zagospodarowanie terenu - projektuje się wykonanie, w zakresie przebiegu istniejących dróg gminnych, nawierzchni twardej nieulepszonej o szerokości 4,0 m z gruzu betonowego sortowanego o frakcji 0/63 mm i grubości warstwy 15 cm, stabilizowanego mechanicznie. 5. Przewiduje się wykonanie następujących prac: - przygotowanie istniejącego podłoża – dogęszczenie (walcem statycznym) i wyprofilowanie podłoża do przyjętego przekroju poprzecznego (przekrój daszkowym z pochyleniem 3%), z przerzuceniem materiału poprzecznie w przylegające obustronnie do jezdni pobocza, - uzupełnienie ewentualnych ubytków (większych dziur) gruzem betonowym, - wbudowanie warstwy kruszywa (gruzu betonowego) na szerokości 4,0 m i grubości 15 cm, - zagęszczenie powyższej warstwy walcem stalowym wibracyjnym, - reprofilację istniejących poboczy gruntowych (uzupełnienie opaski gruntowej o szerokości 67 cm materiałem uzyskanym w trakcie profilowania podłoża do spadków). 6. Zakres robót do realizacji - w ramach umocnienia dróg gminnych gruntowych przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni twardej nieulepszonej z gruzu betonowego (kruszywo z recyklingu) dla miejscowości: MIEJSCOWOŚĆ DŁUGOŚĆ ODCINKA DROGI Bąblin 200 mb Bębnikąt 300 mb Bąbliniec 200 mb Kiszewko 50 mb Łukowo 200 mb Niemieczkowo 200 mb Osowo 200 mb Pacholewo 150 mb Popówko 100 mb Przeciwnica 100 mb Sławienko 100 mb Sycyn 200 mb Ślepuchowo – Żukowo 200 mb Wychowaniec 100 mb Żerniki 100 mb Lipka 200 mb Uścikowo 200 mb Gołębowo 100 mb Popowo 50 mb Ruks Młyn 100 mb Oborniki 100 mb Bogdanowo 200 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach