Przetargi.pl
UŁOŻENIE WYKŁADZIN ANTYPOŚLIZGOWYCH W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 2 W ŚWIEBODZICACH.

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6669543 , fax. 074 6669509
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    ul. Rynek 1 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6669543, fax. 074 6669509
    REGON: 89071833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UŁOŻENIE WYKŁADZIN ANTYPOŚLIZGOWYCH W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 2 W ŚWIEBODZICACH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Demontaż istniejących wykładzin podłogowych, 2) Rozbiórka posadzek betonowych, 3) Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, 4) Wykonanie wylewek samopoziomujących, 5) Ułożenie wykładzin podłogowych antypoślizgowych wraz z wyobleniami naściennymi. 2. Szczególne warunki przy realizacji robót budowlanych: Istniejący budynek Przedszkola jest w ciągłym użytkowaniu zgodnie z jego przeznaczeniem, co nakłada na Wykonawcę obowiązek szczególnej troski o bezpieczeństwo osób trzecich i uwzględnieniu tego w planowaniu realizacji zamówienia. Prace należy wykonywać etapowo - prace związane z rozbiórką i wykonaniem nowego podłoża poza godzinami funkcjonowania przedszkola, prace związane z układaniem wykładzin na ruchu przedszkola ze szczególnym uwzględnieniem charakteru placówki i bezpieczeństwa użytkowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 28 1090 2356 0000 0006 0000 0129 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 58-160 Świebodzice Rynek 1 pok.20 lub dołączyć do oferty. Złożony przez Wykonawcę dokument gwarancji w swej treści musi zawierać zapis jak niżej: Gwarant dokona wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium jeżeli zaistnieje którykolwiek z warunków określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 p.1, p.2, p.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Informacje dodatkowe: 1. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych - art. 46. 2. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 3. Zwrot lub utrata wadium nastąpi na podstawie przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie zweryfikowana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz.1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne). e) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z uproszczonym kosztorysem ofertowym oraz dokumenty dotyczące wykładziny, spełniające wymagania Zamawiającego (punkt 3.3 SIWZ). f) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa - zał. Nr 2 do SIWZ . g) Wykaz części zamówienia powierzanych podwykonawcom - zał. Nr 4 do SIWZ. h) Wykaz zrealizowanych zamówień - zał. Nr 3 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających rodzajowi robót niniejszego zamówienia i (minimum dwa zadania) cenach brutto zamówienia nie mniejszych niż 80 000 zł każde. Wykaz musi zawierać: nazwę zadania jego cenę brutto, datę rozpoczęcia i odbioru , nazwę i adres Inwestora. i) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia określone w wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje, zaświadczenia, protokoły odbioru robót. j) Oświadczenie zał. Nr 5 do SIWZ , że wobec Wykonawcy nie jest prowadzone na dzień składania ofert sądowe postępowanie egzekucyjne. k)Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 80 000 zł. z aktualnym terminem ważności. l) Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach