Przetargi.pl
„Ulepszenie estetyki oraz nadanie walorów funkcjonalnych przestrzeni łączącej dawny Rynek z rzeką Nurzec” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego

Miasto Brańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 17-120 Brańsk, Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7375005 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2018-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Brańsk
    Rynek 8
    17-120 Brańsk, woj. podlaskie
    tel. 085 7375005 w. 28
    REGON: 5065894700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bransk.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ulepszenie estetyki oraz nadanie walorów funkcjonalnych przestrzeni łączącej dawny Rynek z rzeką Nurzec” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje realizację roboty budowlanej pn. „Ulepszenie estetyki oraz nadanie walorów funkcjonalnych przestrzeni łączącej dawny Rynek z rzeką Nurzec” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, Osi priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego. Przedmiot zamówienia obejmuje: • rozbiórkę fragmentu nawierzchni z płyt ażurowych, • wykonanie nowej nawierzchni z płyt ażurowych, • wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej (ciąg pieszo-jezdny, zjazd, plac rekreacyjny), • wykonanie korytka ściekowego betonowego, • elementy małej architektury, (ławki i śmietniki), • elementy zieleni, • wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej wykonanie wykopów, • końcowa inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza obiektu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany ( załącznik nr 1 do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiar robót (załącznik nr 3 do SIWZ) jest jedynie dokumentem pomocniczym dla Wykonawcy. 3. Roboty budowlane należy wykonać z należytą starannością oraz z wiedzą techniczną zgodnie projektem budowlanym, obwiązującymi normami i przepisami oraz zgodnie z wymaganiami STWiOR. 4. Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający w niniejszym postępowaniu uznaje, że w trakcie realizacji umowy wykonywanie bezpośrednio takich prac jak: roboty ziemne, wykonywanie podbudowy oraz wykonanie nawierzchni polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu Pracy ( Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników, wykonujących w/w roboty, na umowę o pracę. Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie takich jak: kierownicy budowy, kierownicy robót czy inspektorzy nadzoru. 2) za działania lub zaniechania Podwykonawcy w tym przedmiocie odpowiada Wykonawca. 3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ppkt 1, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące dla przyszłego Wykonawcy do ich stosowania. 9. Wykonawca może zastosować materiały lub rozwiązania „równoważne" o parametrach odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej i STWIOR, nie gorszej jakości. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych materiałów w stosunku do zaproponowanych w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dla wadium wniesionego w pieniądzu decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Brańsk, Nr konta 52 8063 0001 0010 0100 1182 0009 z dopiskiem: Wadium na przetarg: „Ulepszenie estetyki oraz nadanie walorów funkcjonalnych przestrzeni łączącej dawny Rynek z rzeką Nurzec”. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji należy złożyć w oryginale. 6. Wadium dla Wykonawców składających ofertę wspólnie może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składa się również: - formularz ofertowy, - dowód wniesienia wadium. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej informacje z sesji otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, przekażą bez wezwania Zamawiającemu:  oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia załącznik nr 7 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. VII SIZW pkt 5 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VII SIWZ pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6 stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (wraz z ofertą) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa rozdz. VII SIWZ pkt 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w terminie wskazanym w rozdz. VII SIWZ pkt 5, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 5 ppkt 1. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w rozdz. VII SIWZ pkt 2 (załączniki nr 5 i nr 6 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach