Przetargi.pl
"Udzielnie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 PLN ( słownie: trzy miliony złotych) dla Gminy Dobczyce”

Gmina Dobczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 32410 Dobczyce, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 721 700 , fax. 122 712 993
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobczyce
    ul. Rynek 26
    32410 Dobczyce, woj. małopolskie
    tel. 123 721 700, fax. 122 712 993
    REGON: 35155542400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Udzielnie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 PLN ( słownie: trzy miliony złotych) dla Gminy Dobczyce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo na rachunek podstawowy Zamawiającego. 2. Wykonawca dokona uruchomienia kredytu w terminie podpisania umowy, na pisemny wniosek Zamawiającego. 3. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 28.12.2018 r. 4. Zamawiający przewiduje termin spłaty kredytu do 15.04.2023 r. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 6. Spłata odsetek będzie następowała na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank w okresach kwartalnych, do 15 dnia miesiąca następnego po zakończeniu kwartału. 7. Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku dla całego okresu kredytowania. 8. Stopa bazowa – WIBOR 1M dla złotowych depozytów jednomiesięcznych międzybankowych z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym kwartał za który naliczane są odsetki. 9. Przy naliczaniu odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w danym miesiącu, a liczbę dni w roku – 365 dni, powyższy sposób naliczania odsetek dotyczy całego okresu kredytowania. 10. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. W przypadku zaistnienia wyżej wymienionej sytuacji Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów z powodu nie wykorzystania przyznanych środków finansowych przez Wykonawcę. 12. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 13. Walutą kredytu będzie złoty polski (PLN). 14. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 15. Dla celów kalkulacyjnych i porównawczych należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 30 listopada 2018 r. 16. Wykonawca może załączyć do oferty propozycję umowy zgodną z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 4 SIWZ. 17. Harmonogram spłat kredytu zamieszczony jest w załączniku nr 4 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art.183 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo 10 dni jeżeli zawiadomienie zostanie przesłane w inny sposób jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. 2. Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminów określonych w pkt. 1, jeżeli: a) w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, b) upłynął termin do wniesienia odwołania na czynności zamawiającego wymienione w art. 180 ust. 2 lub w następstwie jego wniesienia Izba ogłosiła wyrok lub postanowienie kończące postępowanie odwoławcze. 3. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie się uchylać od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzić będą przesłanki do unieważnienia postępowania. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie: a) w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłożyć – umowę stwierdzającą solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie przedmiotu umowy i wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy jeżeli takie wymagane, oraz zawierającą upoważnienie dla jednego z tych Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców a także do otrzymywania wynagrodzenia za wykonane roboty. b) w przypadku wyboru oferty Wykonawcy będącego spółką z o.o. w rozumieniu przepisów Kodeksu Spółek Handlowych Wykonawca przedstawi uchwałę wspólników do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, chyba że zgodnie z umowa spółki taka uchwała nie jest wymagana lub ze względu na wysokość kapitału zakładowego Wykonawcy taka uchwała nie jest wymagana zgodnie z art. 230 KSH. 5. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą znajduje się poza terytorium Polski, a zamówienie realizowane będzie za pośrednictwem oddziału zarejestrowanego na terytorium Polski Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia odpowiednich pełnomocnictw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną