Przetargi.pl
udzielenie zamówienia publicznego na : Założenie inicjalnych baz danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) oraz obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardów opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (BDOT500), dla miast Golina i miasta Ślesin.

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. Benesza 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 218 66 00 , fax. 63 218 66 22
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie
    ul. Benesza 1 1
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 218 66 00, fax. 63 218 66 22
    REGON: 30161284200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie zamówienia publicznego na : Założenie inicjalnych baz danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) oraz obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardów opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (BDOT500), dla miast Golina i miasta Ślesin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest założenie inicjalnych baz danych infrastruktury informacji przestrzennej w zakresie: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) oraz obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardów opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (BDOT500), dla miast Golina i miasta Ślesin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy PZP. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: numer rachunku 54 1320 1016 2790 0005 2000 0003; a dowód wniesienia dołączyć do oferty. 4) Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku wykonawcy (wpłaty). Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli zostanie uznany rachunek zamawiającego przed terminem składania ofert. 5) Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy również załączyć do oferty, z tym, że w sposób umożliwiający jego złożenie i przechowanie bez naruszania ofert w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium w terminie związania ofertą, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń w przypadkach uzasadniających utratę wadium zgodnie z przepisami ustawy . W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna określać nazwy i adresy zlecającego , gwaranta oraz beneficjenta gwarancji, określenie wierzytelności zabezpieczanej, kwotę gwarancji oraz termin jej ważności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://podgk.bip.eur.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach