Gmina Zbąszyń ogłasza przetarg
- Adres: 64-360 Zbąszyń, Por. Żwirki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 683 866 009 , fax. 683 846 010
- Data zamieszczenia: 2018-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbąszyń
Por. Żwirki 1
64-360 Zbąszyń, woj. wielkopolskie
tel. 683 866 009, fax. 683 846 010
REGON: 970770712 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 2 000 000 zł na realizację wydatków majątkowych Gminy Zbąszyń, nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 2 000 000 zł na realizację wydatków majątkowych Gminy Zbąszyń nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach. 2. Warunki odnośnie udzielenia kredytu: 2.1. Wykorzystanie kredytu: I transza w wysokości 1 000 000 zł, II transza w wysokości 1 000 000 zł (całość najpóźniej do 20 grudnia 2018 r.). 2.2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2025 r. 2.3. Karencja w spłacie kredytu: do dnia 20.03.2019 r. 2.4. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy lub osoby upoważnionej do złożenia kontrasygnaty. 2.5. Spłata kredytu wg harmonogramu zawartego w SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) 2.6. Spłata odsetek w okresach kwartalnych do 20-go dnia miesiąca następującego po kwartale. Bank zawiadomi na piśmie Kredytobiorcę, każdorazowo do dnia 10 –go następującego po zakończonym okresie odsetkowym, o wysokości naliczonych za dany kwartał odsetek od wykorzystanego kredytu. 2.7. Oprocentowanie kredytu ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę banku (ustaloną na podstawie złożonej oferty). Należy zastosować rzeczywisty kalendarz odsetkowy, tj. miesiąc – rzeczywista liczba dni a rok – 365/366 dni ( z uwzględnieniem lat przestępnych). 2.8. Stawka bazowa WIBOR 3M, określana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Ustalona stawka bazowa będzie obowiązywać w okresie od pierwszego do ostatniego dnia stanowiącego dany okres odsetkowy. Spłata następować będzie za okresy kwartalne. 2.9. Marża banku jest stała w całym okresie kredytowania. 2.10. W przypadku płatności odsetkowych i rat kapitałowych przypadających na wolny dzień od pracy należy przyjąć, że płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 2.11. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia. 2.12. Spłata odsetek i rat będzie następować przelewem. 2.13. Za datę spłaty kredytu i odsetek rozumie się datę wpływu środków na rachunek kredytowy. 2.14. Odsetki od udzielonego kredytu będą stanowić jedyne wynagrodzenie banku. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z obsługą kredytu. 2.15. Wyklucza się założenie rachunku bieżącego w banku Wykonawcy. 2.16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty kapitału w okresie obowiązywania umowy po wystąpieniu z wnioskiem do banku, co najmniej 7 dni przed planowaną spłatą. Powyższe spowoduje ponowne przeliczenie wielkości rat kapitałowych (uzgodnionych z Zamawiającym) i rat odsetkowych oraz przesłanie przez bank nowego harmonogramu spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności z tytułu zmiany harmonogramu spłaty kredytu lub z tytułu niewykorzystania całości kredytu. 2.17. Zamawiający zastrzega sobie prawo renegocjacji kwot i terminów spłaty kapitału. 3. Kredyt zostanie uruchomiony na podstawie pisma - wniosku o uruchomienie, podpisanego przez Skarbnika Gminy lub osobę przez niego upoważnioną. 4.W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Gminy, załączono do SIWZ dokumenty (załączniki 1 - 18). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą, że: posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizacje usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 roku poz. 1876 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – formularz nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 600 000,00 zł dla Gminy Gniezno
Dodano: 2024-03-01 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2024-02-20 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.400.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu
Dodano: 2024-01-15 - Udzielenie Gminie Ostroróg i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 950 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2024-01-10 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4.300.000 PLN
Dodano: 2023-12-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.400.000,00 zł
Dodano: 2023-12-04 - ,,Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) na finansowanie deficytu budżetu Gminy Lipka’’
Dodano: 2023-11-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego Gminie Miejskiej Słupca
Dodano: 2023-11-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinalizowanie planowanego deficytu w 2023 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do wysokości2 000 000,00PLN
Dodano: 2023-10-24 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gizałki
Dodano: 2023-10-09