Przetargi.pl
udzielenie w 2018 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 4 000 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siepraw w 2018 roku

Gmina Siepraw ogłasza przetarg

  • Adres: 32447 Siepraw, ul. Kawęciny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 3721811, 3721819, 3721807 , fax. 123 721 806
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siepraw
    ul. Kawęciny 30
    32447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, fax. 123 721 806
    REGON: 54752000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie w 2018 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 4 000 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siepraw w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „udzielenie w 2018 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 4 000 000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siepraw w 2018 roku”. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek podstawowy Zamawiającego w jednej transzy, w niżej określonym terminie: Terminy uruchomienia transz kredytu Kwota transz kredytu w zł 20.12.2018 4 000 000,00 3. Nie przewiduje się prowizji od uruchomienia kredytu oraz innych prowizji i opłat. 4. Spłata kredytu wg poniższego harmonogramu spłaty w okresie od 2019 roku do 2028 roku. Terminy spłaty rat kredytu Kwota spłaty kapitału kredytu w zł 31.03.2019 25 000,00 30.06.2019 25 000,00 30.09.2019 25 000,00 31.12.2019 25 000,00 31.03.2020 25 000,00 30.06.2020 25 000,00 30.09.2020 25 000,00 31.12.2020 25 000,00 31.03.2021 25 000,00 30.06.2021 25 000,00 30.09.2021 25 000,00 31.12.2021 25 000,00 31.03.2022 25 000,00 30.06.2022 25 000,00 30.09.2022 25 000,00 31.12.2022 25 000,00 31.03.2023 25 000,00 30.06.2023 25 000,00 30.09.2023 25 000,00 31.12.2023 25 000,00 31.03.2024 25 000,00 30.06.2024 25 000,00 30.09.2024 25 000,00 31.12.2024 25 000,00 31.03.2025 212 500,00 30.06.2025 212 500,00 30.09.2025 212 500,00 31.12.2025 212 500,00 31.03.2026 212 500,00 30.06.2026 212 500,00 30.09.2026 212 500,00 31.12.2026 212 500,00 31.03.2027 212 500,00 30.06.2027 212 500,00 30.09.2027 212 500,00 31.12.2027 212 500,00 31.03.2028 212 500,00 30.06.2028 212 500,00 30.09.2028 212 500,00 31.12.2028 212 500,00 Razem 4.000.000,00 5. Okres kredytowania od dnia 20.12.2018r., do dnia 31.12.2028r. 6. Spłata odsetek będzie następowała w ratach kwartalnych do dnia ostatniego każdego miesiąca kończącego kwartał na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę. 7. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku dla całego okresu kredytowania . 8. Stopa bazowa - WIBOR 1M dla złotowych depozytów jednomiesięcznych międzybankowych z ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego kwartał poprzedzający kwartał za który naliczane są odsetki. Przy naliczaniu odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w danym miesiącu, a liczbę dni w roku 365. Powyższy sposób naliczania odsetek dotyczy całego okresu kredytowania . 9. W przypadku gdy termin spłaty rat kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy Zamawiająca ureguluje wymaganą ratę lub kwotę odsetek w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 10. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O przedterminowej spłacie kredytu i o zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiająca poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę w terminie 7 dni przed planowaną spłatą. 11. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. 12. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu uruchomienia transzy kredytu . O zmianie terminu i kwocie uruchomienia transzy kredytu Zamawiająca poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. 13. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 14. Walutą kredytu będzie złoty polski (PLN). 15. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 16. Miejsce świadczenia usługi; Gmina Siepraw; Urząd Gminy Siepraw, 32-447 Siepraw, ul. Kawęciny 30. 17. Dokumenty zawierające niezbędne informacje do oceny zdolności kredytowej dostępne na stronie www.siepraw.pl w zakładce BIP - Budżet i majątek. 18. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r., Prawo bankowe (Dz. U. z 2016r., poz. 1988 z późn. zmian.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 3) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt. 6.3 SIWZ) - wraz z dokumentami określającymi: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga: Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 4) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.siepraw.pl zakładka: Gospodarka - Przetargi - 2018) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach