Gmina Popielów ogłasza przetarg
- Adres: 46-090 Popielów, Opolska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. -
- Data zamieszczenia: 2018-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Popielów
Opolska 13
46-090 Popielów, woj. opolskie
tel. -
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.popielow.pl, www.popielow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie w 2018 r. Gminie Popielów kredytu w kwocie 1 350 000,- złotych na dofinansowanie gminnych zadań inwestycyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie w 2018 r. Gminie Popielów kredytu w kwocie 1 350 000,- złotych na dofinansowanie gminnych zadań inwestycyjnych. Dofinansowanie gminnych zadań inwestycyjnych – refinansowanie poniesionych wydatków dotyczących zadań: Modernizacja dróg gminnych oraz opracowanie dokumentacji projektowych, Przebudowa drogi gminnej nr 101806 O ulicy Stawowej w m. Kurznie, Przygotowanie terenu inwestycyjnego w Nowych Siołkowicach pod budowę ośrodka wypoczynkowego, Poprawa efektywności energetycznej w budynku świetlicy wiejskiej w Stobrawie; 3.2. Podstawa prawna zaciągnięcia zobowiązania - art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.). 3.3. Zadania zostały ujęte w planie wydatków majątkowych na 2018 rok stanowiącym załącznik nr 7 do Uchwały Nr XXX/261/2017 Rady Gminy Popielów z dnia 21 grudnia 2017 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2018 rok. 3.4. Na przedmiotowe zadania Gmina Popielów zabezpieczyła w swoim budżecie w 2018 roku następujące środki: Łączna wartość planowanych zadań do poniesienia w 2018 roku (plan na dzień 27.09.2018): 2 120 836,00 zł Źródła finansowania zadań, wg tabeli zamieszczonej w SIWZ 3.5. Terminy uruchomienia kredytu: Jednorazowa transza w wysokości - 1 350 000,00 zł do 31.12.2018 3.6. Uruchomienie środków kredytu nastąpi na konto gminy: 74 8895 0006 2000 0005 1044 0003 3.7. Wysokość udzielonego gminie kredytu może ostatecznie ulec zmniejszeniu w zależności od stopnia realizacji zadań inwestycyjnych oraz wykonania budżetu w 2018 roku. 3.8. Wymagane formy zabezpieczeń: weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z kontrasygnatą Skarbnik Gminy. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. Umowa kredytu zgodnie z art. 262 ustawy z dnia 26 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.) zostanie podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 3.9. Wykonawca zaakceptuje warunki zamówienia zawarte w SIWZ bez zastrzeżeń (oświadczenie zawarte w formularzu oferty). 3.10. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 3a ustawy PZP 3.10.1. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o którym mowa w art. 29 ust. 3a. 3.11. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 4 ustawy PZP 3.11.1. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o którym mowa w art. 29 ust. 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym: 1) oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1. (Załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ) 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik). Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału) – Załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł
Dodano: 2024-03-24 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 400 000,00 zł
Dodano: 2023-10-30 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 1 400 000,00 zł
Dodano: 2023-10-04 - „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 600 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych 00/100)”
Dodano: 2023-09-04 - Zaciągnięcie w roku 2023 kredytu długoterminowego do kwoty 2.053.181,00
Dodano: 2023-07-24 - Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3 700 000,00 zł w celu sfinansowania planowanego deficytu budżetu powiatu głubczyckiego z przeznaczeniem na pokrycie wydatków majątkowych
Dodano: 2023-07-13 - „Udzielenie i obsługa kredytów do kwoty 1 888 000,00 zł”.
Dodano: 2021-01-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do kwoty 750.000,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Nyskiego na 2020 rok.
Dodano: 2020-11-12 - „Udzielenie i obsługa kredytów do kwoty 1 888 000,00 zł”.
Dodano: 2020-10-20 - Udzielenie Gminie Izbicko kredytu długoterminowego w wysokości 2.640.000,00 zł na sfinansowanie zadań inwestycyjnych przewidzianych do realizacji w 2020r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
Dodano: