Przetargi.pl
Udzielenie w 2017 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1 200 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siepraw w 2017 roku

Gmina Siepraw ogłasza przetarg

  • Adres: 32447 Siepraw, ul. Kawęciny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 3721811, 3721819, 3721807 , fax. 123 721 806
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siepraw
    ul. Kawęciny 30
    32447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, fax. 123 721 806
    REGON: 54752000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie w 2017 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1 200 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siepraw w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie w 2017 roku długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1 200 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siepraw w 2017 roku. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek podstawowy Zamawiającego w jednej transzy, w niżej określonym terminie: Terminy uruchomienia transz kredytu Kwota transz kredytu w zł 28.12.2017 1 200 000,00 3. Nie przewiduje się prowizji od uruchomienia kredytu oraz innych prowizji i opłat. 4. Spłata kredytu wg poniższego harmonogramu spłaty w okresie od 2018 roku do 2024 roku. Terminy spłaty rat kredytu Kwota spłaty kapitału kredytu w zł 31.03.2018 20 000,00 31.03.2019 45 000,00 30.06.2019 45 000,00 30.09.2019 45 000,00 31.12.2019 45 000,00 31.03.2020 50 000,00 30.06.2020 50 000,00 30.09.2020 50 000,00 31.12.2020 50 000,00 31.03.2021 50 000,00 30.06.2021 50 000,00 30.09.2021 50 000,00 31.12.2021 50 000,00 31.03.2022 50 000,00 30.06.2022 50 000,00 30.09.2022 50 000,00 31.12.2022 50 000,00 31.03.2023 50 000,00 30.06.2023 50 000,00 30.09.2023 50 000,00 31.12.2023 50 000,00 31.03.2024 50 000,00 30.06.2024 50 000,00 30.09.2024 50 000,00 31.12.2024 50 000,00 Razem 1 200 000,00 5. Okres kredytowania od dnia 28.12.2017r. do dnia 31.12.2024r. 6. Spłata odsetek będzie następowała w ratach kwartalnych do dnia ostatniego każdego miesiąca kończącego kwartał na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę. 7. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku dla całego okresu kredytowania. Stopa bazowa - WIBOR 1M dla złotowych depozytów jednomiesięcznych międzybankowych z ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego kwartał poprzedzający kwartał za który naliczane są odsetki. Przy naliczaniu odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w danym miesiącu, a liczbę dni w roku 365. Powyższy sposób naliczania odsetek dotyczy całego okresu kredytowania. W przypadku gdy termin spłaty rat kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy Zamawiający ureguluje wymaganą ratę lub kwotę odsetek w pierwszy dzień roboczy po wyznaczonej dacie spłaty. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O przedterminowej spłacie kredytu i o zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę w terminie 7 dni przed planowaną spłatą. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania tylko z części przyznanego kredytu. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu i kwoty uruchomienia transz kredytu. O zmianie terminu i kwocie uruchomienia transz kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. 11. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 12. Walutą kredytu będzie złoty polski (PLN). 13. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Miejsce świadczenia usługi : Gmina Siepraw; Urząd Gminy Siepraw, 32-447 Siepraw, ul. Kawęciny 30. 15. Dokumenty zawierające niezbędne informacje do oceny zdolności kredytowej dostępne na stronie www.siepraw.pl w zakładce BIP – Budżet i majątek. 16. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 3) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt. 6.3 SIWZ) - wraz z dokumentami określającymi: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga: Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach