Przetargi.pl
Udzielenie Miastu i Gminie Skępe kredytu długoterminowego oraz jego obsługa

Miasto i Gmina Skępe ogłasza przetarg

  • Adres: 87630 Skępe, ul. Kościelna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 878 521 , fax. 542 877 204
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Skępe
    ul. Kościelna 2
    87630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 878 521, fax. 542 877 204
    REGON: 91086656000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skepe.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Miastu i Gminie Skępe kredytu długoterminowego oraz jego obsługa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.873.158,00 zł (jeden milion osiemset siedemdziesiąt trzy tysiące złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych rat kredytów i pożyczek w kwocie 1.173.158,00 zł (jeden milion sto siedemdziesiąt trzy tysiące sto pięćdziesiąt osiem złotych i 00/100) oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizowanymi zadaniami inwestycyjnymi w kwocie 700.000,00 zł (siedemset tysięcy złotych i 00/100). 2. Kredyt zostanie udzielony w dwóch transzach: 1) 1 transza w wysokości 1.000.000,00 zł 2) 2 transza w wysokości 873.158,00 zł 3. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: 1) 1 transza - w terminie do trzech dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 2) 2 transza - w terminie do trzech dni roboczych od złożenia pisemnego wniosku, z uwzględnieniem zapisów §15 ust. 2 pkt. 2.2. niniejszej SIWZ. 4. Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym kredyt zostanie uruchomiony, na podstawie pisemnych informacji przekazywanych przez bank najpóźniej na 3 dni robocze przed datą spłaty odsetek. W przypadku gdy dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, należy przyjąć ostatni dzień roboczy przed datą płatności. 5. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M (z marżą dla wykonawcy). Marża banku wiążąca w całym okresie kredytowania. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, iż rok stanowi 365 dni oraz 366 dni w przypadku lat przestępnych. Dla celów ofertowych, w celu obliczenia odsetek należy przyjąć stawkę WIBOR 1M obowiązującą na dzień 09.04.2018 r. 6. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. (orientacyjna data zawarcia umowy planowana jest na ok. 07.05.2018 r. przy czym określenie dokładnego terminu nie jest możliwe z przyczyn niezależnych od zamawiającego, a związanych z procedurą postępowania przetargowego przewidzianego przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych). 7. Ustala się następujące terminy spłaty kredytu: Data Kwota kredytu 31.03.2022 193.158,00 31.03.2023 195.000,00 31.03.2024 195.000,00 31.03.2025 295.000,00 31.03.2026 195.000,00 31.03.2027 200.000,00 31.03.2028 200.000,00 31.03.2029 200.000,00 31.03.2030 200.000,00 8. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże posiadanie uprawnień do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1876, ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) - wymagana forma dokumentu – oryginał; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach