Przetargi.pl
Udzielenie licencji niewyłącznej na oprogramowanie Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacjami Systemu na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 324 450, fax. 124 324 451
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie licencji niewyłącznej na oprogramowanie Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacjami Systemu na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie udzielenia licencji niewyłącznej na oprogramowanie Systemu Informacji Prawnej /zwanego dalej „SIP” bądź „Systemem”/ na polach eksploatacji wskazanych w ust. 1.1-1.3 poniżej oraz w Załączniku nr 3 do umowy, wraz z aktualizacjami Systemu przez okres 36 miesięcy, dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, z możliwością korzystania poprzez dostęp do Systemu w dowolnym miejscu i czasie w następujących dostępnych wariantach: 1.1 dostęp bez limitu jednoczesnych połączeń do funkcjonalności Systemu opisanych w Załączniku nr 3 pkt. 1-4 realizowany będzie poprzez: a) dostęp z puli adresów IP stanowiących Załącznik nr 4 do umowy, poprzez wejście na stronę www Systemu. System automatycznie winien rozpoznawać adres IP użytkownika i bez konieczności dodatkowego logowania umożliwiać dostęp do Systemu; b) dostęp z wykorzystaniem Active Directory Federation Services („ADFS”), dla studentów i pracowników UJ posiadających aktywne konto mailowe w domenie uj.edu.pl poprzez autoryzację uprawnień użytkownika na serwerze UJ. Serwis wykonawcy winien posiadać możliwość logowania z wykorzystaniem danych dostępowych do poczty UJ przekierowując użytkownika do punktu logowania UJ, a po podaniu poprawnych danych umożliwić dostęp do Systemu. System logowania i autoryzacji musi działać w sposób zautomatyzowany, niewymagający od użytkownika czynności utworzenia profilu czy zarządzania swoim profilem. Wykonawca winien zapewnić możliwość zintegrowania Serwisu logowania z ADFS wykorzystywanej przez Zamawiającego (Klienta) i dokonywanie autoryzacji do produktów i usług zakupionych przez Zamawiającego (Klienta) poprzez Serwis logowania – z wykorzystaniem ADFS. Ze względów technicznych, w przypadku powyższych sposobów logowania, zamawiający dopuszcza organicznie funkcjonalności umożliwiających przechowywanie Danych w Systemie przez Użytkownika; 1.2 dostęp do funkcji Sytemu opisanej w Załączniku nr 3 pkt 5 do umowy, dla pracowników i studentów, oraz emerytowanych samodzielnych pracowników naukowych Wydziału Prawa i Administracji UJ. Dostęp do funkcjonalności odbywać się będzie poprzez założenie na okres maksymalnie 12 m-cy konta użytkownika w Panelu webowym dostarczonym przez wykonawcę, przez uprawnionego pracownika zamawiającego i wydanie loginu i hasła osobie uprawnionej. Ważność kont wygasa każdego roku z dniem 31 września. Warunkiem odnowienia ważności konta będzie aktywny status studenta / pracownika / emerytowanego samodzielnego pracownika naukowego WPiA UJ; 1.3 dostęp do całości Systemu opisanego w Załączniku nr 3 pkt 1-4, 6 do umowy dla pracowników zamawiającego wskazanych przez zamawiającego w liczbie maksymalnie 400 użytkowników. Dostęp realizowany będzie poprzez założenie konta użytkownika w Panelu webowym dostarczonym przez wykonawcę, przez uprawnionego pracownika zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych w odniesieniu do całości zamówienia zawierają załączniki do wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 359.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. 4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: PKT 5) SIWZ: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PKT 11)3 SIWZ: 3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień SIWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać: 3.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, w tym wraz z Wykazem dostaw potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5)4.1 SIWZ; 3.2 kalkulację cenową, sporządzoną przy uwzględnieniu wymagań i zapisów pkt 13) SIWZ i jej załączników; 3.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; 3.4 wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty; 3.5 dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach