Przetargi.pl
Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 4.554.911 zł

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48172271333 , fax. +48172272939
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. +48172271333, fax. +48172272939
    REGON: 69058166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 4.554.911 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 4.554.911 zł (słownie: cztery miliony pięćset pięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset jedenaście zł) zgodnie z Uchwałą Nr VIII/103/19 Rady Miejskiej w Kolbuszowej z dnia 25 kwietnia 2019r. w sprawie zaciągnięcia kredytu w banku wyłonionym w drodze przetargu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Rodzaj zamówienia: usługi. Szczegółowe warunki udzielenia i spłaty kredytu: Waluta kredytu: PLN Planowany okres kredytowania od uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2029r. Spłata odsetek w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przez Bank. Odsetki od kredytu naliczane będą za pełny kwartał od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach kwartalnych i płatne w okresach kwartalnych w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału lub do 7 dnia następnego kwartału począwszy od pierwszego kwartału uruchomienia kredytu. Spłata ostatnich odsetek płatna w dniu całkowitej spłaty kredytu. Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki będą naliczane do dnia spłaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych opłat. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego kwartału. Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: - do oferty: według stawki WIBOR 3M na dzień 25.04.2019r. (tj. 1,72%). - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy (ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie zawarta umowa). Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Wykonawca stosuje stawkę WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia kwartału poprzedzającego kwartał obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. Bank nie będzie naliczał żadnych prowizji ani opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Zabezpieczenie może być realizowane w przypadku zwłoki w spłacie rat kapitałowych lub odsetek przekraczającej 30 dni. Raty kapitałowe kredytu – płatne kwartalnie. Spłata kwartalnych rat kredytu płatna w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału, począwszy od I kwartału 2020r., wg poniższego harmonogramu: rok 2020 – 75.000 zł m-c III – 18.750 zł m-c VI – 18.750 zł m-c IX – 18.750 zł m-c XII – 18.750 zł rok 2021 – 75.000 zł m-c III – 18.750 zł m-c VI – 18.750 zł m-c IX – 18.750 zł m-c XII – 18.750 zł rok 2022 – 115.000 zł m-c III – 28.750 zł m-c VI – 28.750 zł m-c IX – 28.750 zł m-c XII – 28.750 zł rok 2023 – 225.000 zł m-c III – 56.250 zł m-c VI – 56.250 zł m-c IX – 56.250 zł m-c XII – 56.250 zł rok 2024 – 375.000 zł m-c III – 93.750 zł m-c VI – 93.750 zł m-c IX – 93.750 zł m-c XII – 93.750 zł rok 2025 – 500.000 zł m-c III – 125.000 zł m-c VI – 125.000 zł m-c IX – 125.000 zł m-c XII – 125.000 zł rok 2026 – 1.000.000 zł m-c III – 250.000 zł m-c VI – 250.000 zł m-c IX – 250.000 zł m-c XII – 250.000 zł rok 2027 – 1.000.000 zł m-c III – 250.000 zł m-c VI – 250.000 zł m-c IX – 250.000 zł m-c XII – 250.000 zł rok 2028 – 454.911 zł m-c III – 113.000 zł m-c VI – 113.000 zł m-c IX – 113.000 zł m-c XII – 115.911 zł rok 2029 – 735.000 zł m-c III – 183.750 zł m-c VI – 183.750 zł m-c IX – 183.750 zł m-c XII – 183.750 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 Prawo Bankowe (t.j. Dz.U.2018.2187 ze zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 2 SIWZ b) aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 3 SIWZ c) Zobowiązanie do udostępnienia (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego). d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach