Przetargi.pl
Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomin

Gmina Radomin ogłasza przetarg

  • Adres: 87404 Radomin, Radomin
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 837 522
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomin
    Radomin
    87404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 837 522
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radomin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 100 000,00 zł (słownie: jeden milion sto tysięcy 00/100 złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomin, w szczególności zgodnie z następującymi wymogami: 3.1.1. Spłata kredytu rozpocznie się począwszy od 2019 r. (w sposób zgodny z terminami jak w harmonogramie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik do formularza oferty). 3.1.2. Kredyt zostanie uruchomiony w pełnej wysokości w grudniu 2018 r., zgodnie z następującymi zasadami: 3.1.2.1. Udostępnienie Zamawiającemu środków z kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia takiego wniosku do Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 3.1.2.2 (Zamawiający zakłada, iż uruchomienie kredytu /w tym jego części/ nastąpi nie wcześniej niż 15.12.2018 r.). 3.1.2.2. Za zgodą obu stron dopuszcza się inny termin udostępnienia Zamawiającemu środków z kredytu, o którym mowa w pkt. 3.1. 3.1.2.3. Zamawiający zastrzega możliwość udostępnienia Zamawiającemu środków z kredytu w jednej transzy. 3.1.3. Spłata kredytu nastąpi do 2029 r., w ratach płatnych co kwartał - raty kapitałowe płatne będą w terminach jak w harmonogramie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik do formularza oferty. 3.1.4. Raty odsetkowe naliczane będą od aktualnego zadłużenia i płatne będą na koniec każdego miesiąca w terminach jak w harmonogramie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik do formularza oferty - począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym uruchomiono kredyt (spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia / informacji banku przekazanej Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed terminem płatności raty odsetkowej). 3.1.5. Jeżeli dzień spłaty raty kapitałowej lub odsetkowej (ostatnio dzień miesiąca) będzie dniem wolnym od pracy to spłata ma nastąpić w dniu roboczym poprzedzającym dzień spłaty. 3.2. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco na warunkach określonych w deklaracji wekslowej wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r., Poz. 1876 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2016 r., Poz. 1988 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach