Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2017-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu do wysokości 1 000 000,00 zł na okres od 01 lutego 2018 roku do 31 grudnia 2024 roku, przeznaczonego na sfinansowanie wydatków w projekcie: „Centrum badawczo-wdrożeniowe inżynierii powierzchni, projektowania i symulacji procesów oraz badań wibroakustycznych”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu do wysokości 1 000 000,00 zł na okres od 01 lutego 2018 roku do 31 grudnia 2024 roku, przeznaczonego na sfinansowanie wydatków w projekcie: „Centrum badawczo-wdrożeniowe inżynierii powierzchni, projektowania i symulacji procesów oraz badań wibroakustycznych" w zakresie określonym w SIWZ. 2.Waluta kredytu: złoty polski (PLN), Okres spłaty – od 01.01.2020 do 31 grudnia 2024 roku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5 usługi udzielania kredytu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.) lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – tylko w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2.Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie. 1) Formularz ofertowy Załącznik nr 2 do SIWZ 2) Formularz cenowy – Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp -Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego
Dodano: 2024-04-22 - Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu, w tym na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w m. Tolcz
Dodano: 2024-04-17 - Udzielenie kredytu na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w Starej Dąbrowie wraz z przebudową zjazdu z drogi powiatowej nr 1719Z„ do kwoty 739 255 zł.
Dodano: 2023-12-02 - Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
Dodano: 2023-10-27 - Udzielenie Gminie Węgorzyno kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy związanego z realizacją wydatków inwestycyjnych
Dodano: 2022-10-27 - Kredyt długoterminowy w wysokości 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) na pokrycie deficytu budżetu w 2020 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2020-12-04 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2020 i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek do kwoty 2.000.000,00 zł
Dodano: 2020-11-13 - Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2020 r. w wysokości 2 242 000,00
Dodano: 2020-11-04 - Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 8.250.000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu 3.550.000 zł i wyemitowanych obligacji 4.700.000 zł
Dodano: 2020-11-04 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 762 600,00 zł dla Gminy Karlino.
Dodano: 2020-10-06