Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 500 000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 1 454 398,50 zł oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu w wysokości 2 045 601,50 zł

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 26332 Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 755-18-50 , fax. 44 755-18-51
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
    26332 Sławno, woj. łódzkie
    tel. 44 755-18-50, fax. 44 755-18-51
    REGON: 59064817800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslawno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 500 000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 1 454 398,50 zł oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu w wysokości 2 045 601,50 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3 500 000,00 zł przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 1 454 398,50 zł oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu w wysokości 2 045 601,50 zł dla Gminy Sławno. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Waluta kredytu: złoty polski (PLN). 2) Kredyt długoterminowy - okres kredytowania 120 miesięcy. 3) Kwota kredytu 3 500 000,00 zł. 4) Okres spłaty kredytu ( kapitału i odsetek) do dnia 31.12.2027 r. 5) Postawienie kredytu w kwocie: 3 500 000,00 zł w jednej transzy do dnia 20.12.2017 r. do dyspozycji Zamawiającego na wskazany rachunek Gminy Sławno. 6) Wypłata kredytu nastąpi na podstawie dyspozycji Zamawiającego, która będzie dostarczona Bankowi na dwa dni robocze przed terminem uruchomienia transzy. 3. Harmonogram spłaty: a) spłata kapitału ( kwartalna) w 40 równych ratach tj. 40 rat x 87 500,00 zł, począwszy od pierwszego kwartału 2018 roku tj. od dnia 31.03.2018 r.; b) Bank udzieli karencji w spłacie kredytu do dnia 31.03.2018 r. ; c) spłata odsetek – miesięcznie od zaciągniętego kredytu – ostatniego dnia miesiąca którego dotyczą. 4. Początek spłaty kapitału – od dnia 31.03.2018 r. 5. Początek spłaty odsetek – od dnia 31.12.2017 r. 6. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 7. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. 8. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej stopie procentowej tj. w oparciu o stawkę WIBOR 1M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. 9. Weksel in blanco i deklaracja wekslowa będą kontrasygnowane przez Skarbnika. 10. Zamawiający złoży oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt 5 Kodeksu Postępowania Cywilnego. 11. Pozostałe warunki: 1) zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów - bank nie będzie pobierał opłat od niewykorzystanego kredytu, 2) zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. Odsetki liczone będą do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca kredytowania wynikającego z umowy - bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem, 3) zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, w tym opłat i prowizji związanych z uruchomieniem i obsługą kredytu w całym okresie kredytowania poza wymienionymi powyżej tj. oprocentowaniem i prowizją od uruchamianego kredytu, 4) prowizja od udzielonego kredytu będzie płatna jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. 5) do formuły naliczania odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w roku i miesiącu. 12. Wierzytelności gminy nie zostały sprzedane instytucjom finansowym. Gmina nie korzysta z finansowania typu factoring. 13. Gmina Sławno nie korzysta z finansowania w formie wykupu wierzytelności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 Prawo bankowe, a w przypadku banków państwowych - pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów z podaniem rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe - inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ) wraz z harmonogramem ( symulacją ) spłat odsetek i kredytu. 2) Oświadczenie wstępne (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach