Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg
- Adres: 17312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 557 135 , fax. 085 655 70 80
- Data zamieszczenia: 2018-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
ul. Kraszewskiego 5
17312 Drohiczyn, woj. podlaskie
tel. 856 557 135, fax. 085 655 70 80
REGON: 5065905900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.DROHICZYN.PL
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Udzielenie kredytu długoterminowego – część 1, część 2, część 3, część 4” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 53 461,00 PLN” Powyższy kredyt jest przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018 r w wysokości 53 461,00 PLN. Spłata planowanego do zaciągnięcia kredytu nastąpi do 31.07.2019 r ze środków otrzymanych z RPOWP tytułem refundacji zrealizowanych w 2018 wydatków na zadanie pn. „Słoneczna Gmina Drohiczyn II” Spłata kredytu jednorazowa wraz z odsetkami do 31.07.2019 r Oprocentowanie winno zawierać wszystkie koszty związane z zaciągnięciem tego kredytu, w tym m.in. oprocentowanie kredytu, koszty prowizji itp. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji w dniu podpisania umowy. . Przewiduje się jedną transzę kredytu które kredytodawca wypłaca na zlecenie Zamawiającego. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 261 524,00 PLN” Powyższy kredyt jest przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018 r w wysokości 261 524,00 PLN. Spłata planowanego do zaciągnięcia kredytu nastąpi do 31.07.2019 r ze środków otrzymanych z RPOWP tytułem refundacji zrealizowanych w 2018 wydatków na zadanie pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Drohiczynie-etap II” Spłata kredytu jednorazowa wraz z odsetkami do 31.07.2019 r Oprocentowanie winno zawierać wszystkie koszty związane z zaciągnięciem tego kredytu, w tym m.in. oprocentowanie kredytu, koszty prowizji itp. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji w dniu podpisania umowy. . Przewiduje się jedną transzę kredytu które kredytodawca wypłaca na zlecenie Zamawiającego. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 481 778,00 PLN” Powyższy kredyt jest przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018 r w wysokości 481 778,00 PLN. Spłata planowanego do zaciągnięcia kredytu nastąpi do 31.07.2019 r ze środków otrzymanych z PROW tytułem refundacji zrealizowanych w 2018 wydatków na zadanie pn. „Rozbudowa infrastruktury w zakresie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Drohiczyn- cz. II” Spłata kredytu jednorazowa wraz z odsetkami do 31.07.2019 r Oprocentowanie winno zawierać wszystkie koszty związane z zaciągnięciem tego kredytu, w tym m.in. oprocentowanie kredytu, koszty prowizji itp. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji w dniu podpisania umowy. . Przewiduje się jedną transzę kredytu które kredytodawca wypłaca na zlecenie Zamawiającego. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 621 824,00 PLN” Powyższy kredyt jest przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2018 r w wysokości 621 824,00 PLN. Spłata planowanego do zaciągnięcia kredytu nastąpi do 31.07.2019 r ze środków otrzymanych z RPOW tytułem refundacji zrealizowanych w 2018 wydatków na zadanie pn. „Słoneczna Gmina Drohiczyn II plus”. Spłata kredytu jednorazowa wraz z odsetkami do 31.07.2019 r Oprocentowanie winno zawierać wszystkie koszty związane z zaciągnięciem tego kredytu, w tym m.in. oprocentowanie kredytu, koszty prowizji itp. Kredyt powinien być postawiony do dyspozycji w dniu podpisania umowy. . Przewiduje się jedną transzę kredytu które kredytodawca wypłaca na zlecenie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, warunek będzie spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz oferty, sporządzony na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do zawarcia umowy albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, - dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, - zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy). - załącznik nr 3 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 971.800 zł.
Dodano: 2023-11-17 - Kredyt na wyprzedzające finansowanie
Dodano: 2023-11-14 - Udzielenie kredytu komercyjnego do kwoty 1 137 001 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu
Dodano: 2022-12-20 - Udzielenie kredytu komercyjnego do kwoty 1 137 001 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu
Dodano: 2022-12-01 - udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 8 000 000 zł
Dodano: 2021-03-19 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE DO 754.000 ZŁ (SŁOWNIE: SIEDEMSET PIĘĆDZIESIĄT CZTERY TYSIĄCE ZŁOTYCH).
Dodano: 2020-12-01 - UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY I SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE DO 754.000 ZŁ (SŁOWNIE: SIEDEMSET PIĘĆDZIESIĄT CZTERY TYSIĄCE ZŁOTYCH).
Dodano: 2020-11-20 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek w kwocie 250.000,00 zł
Dodano: 2020-11-19 - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego, długoterminowego w wysokości 2 124 000 zł na wydatki inwestycyjne i spłatę wczesniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2020-11-19 - „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Gminy Szudziałowo"
Dodano: 2020-11-18