Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 873 967,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 72 400,00 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 2 801 567,00 zł.

Gmina Lipnik ogłasza przetarg

  • Adres: 27-540 Lipnik, Lipnik 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8691410, 8691419 , fax. 15 8691754
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipnik
    Lipnik 20 20
    27-540 Lipnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8691410, 8691419, fax. 15 8691754
    REGON: 83040983800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lipnik.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2 873 967,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 72 400,00 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 2 801 567,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2873967,00 zł, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 72400,00 zł oraz na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 2 801 567,00 zł. I. Okres kredytowania :od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r. II. Kredyt w PLN. III. Kwota kredytu: Kredyt w kwocie do 2 873 967,00 będzie wykorzystany sukcesywnie w miarę potrzeb najpóźniej do 31.12.2015r. Kredyt uruchomiony będzie w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego o brzmieniu: Gmina Lipnik. Rachunek Nr: 65 8493 0004 0190 0306 8202 0001 Kredyt będzie uruchomiony w dwóch transzach: I transza w kwocie 1 991 359.00 zł płatna w terminie do 31 .07.2015r. II transza w kwocie 882 608.00 zł płatna w terminie do 29 .12.2015r. 1. Kredyt oprocentowany w okresie karencji spłaty według zmiennej stawki WIBOR 1M na dzień 24.04.2015r. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez żadnych dodatkowych opłat, prowizji itp. ze strony zamawiającego na rzecz Banku. W przypadku Banku potrzeby wykorzystania Kredytu w pełnej wartości zamawiający poinformuje Bank o tym fakcie pisemnie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości kredytu jak również wydłużenie spłaty kredytu bez dodatkowych opłat, prowizji itp. ze strony zamawiającego. 4. Karencja w spłacie kredytu do 31.12.2020r. Spłata kredytu planowana jest na lata 2021-2025 i odsetek na lata 2015-2025r. 5. Spłata odsetek będzie następowała w okresach miesięcznych w terminie do 10-go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni, począwszy od miesiąca następnego po uruchomieniu kredytu. 6. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, iż oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1M powiększone o marżę banku. Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej, równej stopie WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych na rynku międzybankowym powiększonego o marżę procentową banku. 8. W sytuacji, gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej odsetki liczone będą do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacji i innych opłat. 9.Zamawiający zastrzega zmianę terminu wykorzystania kredytu nie ponosząc z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. Kredyt będzie wykorzystany najpóźniej do 31 grudnia 2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach