Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 930.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu włodawskiego

Powiat Włodawski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 721 510, , fax. 825 722 444
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Włodawski
    al. Józefa Piłsudskiego 24
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 825 721 510, , fax. 825 722 444
    REGON: 110198190
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwlodawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 930.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu włodawskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 930.000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu powiatu włodawskiego 2. Szczegółowe warunki udzielenia i spłaty kredytu: 1) udostepnienie kredytu nastąpi w terminie określonym przez Wykonawcę w kryterium „czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji”, licząc od dnia zawarcia umowy, 2) kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego, w walucie polskiej, 3) planowany okres kredytowania – do dnia 31.05.2024 r. 4) spłata odsetek w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przez Bank, 5) odsetki od kredytu naliczane będą za pełny miesiąc od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kalendarzowy miesiąc, 6) dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 360 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu, 7) w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty, 8) Zamawiający zastrzega prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych opłat, 9) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, 10) kredyt zostanie przelany jednorazowo na konto wskazane przez Zamawiającego w 1 transzy, 11) stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: - do oferty: według stawki WIBOR 1M na dzień 06.09.2018 r. tj. 1,64%. UWAGA: do kalkulacji przyjąć rok równy 360 dni, -do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy (ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie zawarta umowa). Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1 listopada – WIBOR 1M – 31 października. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. 12) z tytułu udzielonego kredytu prowizja nie może przekroczyć 1,0 % kwoty kredytu. Bank nie będzie naliczał innych opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu. 13) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Zabezpieczenie może być realizowane w przypadku zwłoki w spłacie rat kapitałowych lub odsetek przekraczającej 30 dni, 14) rozliczenia pomiędzy Bankiem a Powiatem będą prowadzone w PLN, 15) raty kapitałowe kredytu – płatne miesięcznie. Spłata miesięcznych rat kredytu – płatna w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kalendarzowy miesiąc, począwszy od stycznia 2019 r. Liczba oraz kwoty rat kredytowych wraz z terminami spłaty: 1. 2019 r. 12 rat po 10.000,00 zł =120.000,00 zł 2. 2020 r. 12 rat po 10.000,00 zł =120.000,00 zł 3. 2021 r. 12 rat po 10.000,00 zł =120.000,00 zł 4. 2022 r. 12 rat po 20.000,00 zł =240.000,00 zł 5. 2023 r. 12 rat po 20.000,00 zł =240.000,00 zł 6. 2024 r. 4 raty (styczeń-kwiecień) po 20.000,00 zł + 1 rata (maj) 10.000,00 zł= 90.000,00 zł UWAGA: do oferty należy przyjąć termin wypłaty kredytu w październiku 2018 r. Jednakże należy zawrócić uwagę, że termin ten uzależniony będzie od daty podpisania umowy. Ponieważ na dzień sporządzania niniejszej SIWZ trudno jest określić ile czasu zajmie wykonanie czynności badania ofert, a w następstwie wyboru oferty najkorzystniejszej, rozpatrzenia ewentualnych odwołań, stąd też datę wypłaty kredytu należy przyjąć do oferty i traktować jedynie jako hipotetyczną datę wypłaty środków z kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ww. pkt 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ww. pkt 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach