Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6 000 000 zł na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów oraz na sfinansowanie planowanego na rok 2018 deficytu budżetu”

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6 000 000 zł na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów oraz na sfinansowanie planowanego na rok 2018 deficytu budżetu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Okres kredytowania do 31.12.2025 r. Spłata kredytu (kapitału) – karencja do 31.12.2018r. Spłata kapitału w latach 2019 – 2025 w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca w wielkościach i terminach podanych w załączniku nr 1a do SIWZ. Spłata odsetek – karencja do 31.12.2018r. Spłata odsetek w latach 2019-2025 w okresach miesięcznych, na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez Bank do kredytobiorcy, w terminie 7 dni od jego otrzymania. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M, ustalonej jako średnia arytmetyczna notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczane są odsetki, powiększonej o stałą marżę banku. Odsetki naliczane będą w oparciu o rzeczywiste saldo zadłużenia. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni. Przy naliczaniu odsetek w roku przestępnym należy przyjąć, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 366 dni. Bank naliczy jednorazową prowizję od przyznanego kredytu. Cenę oferty (koszt kredytu) stanowi suma odsetek (stawka WIBOR + stała marża banku) oraz wysokość prowizji od przyznanego kredytu. Nie dopuszcza się naliczania żadnych innych dodatkowych opłat (np. za prowadzenie rachunków, przelewy, za wydawanie opinii co do realizacji spłat kredytu, itp.). Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości przyznanego kredytu oraz wcześniejszej spłaty kredytu i ewentualną zmianę harmonogramu spłat lub też samą zmianę harmonogramu spłat kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i kar. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel „in blanco”. Rozliczenia wynikające z wykonania umowy dokonywane będą w złotych polskich. Kredyt pobierany będzie na wniosek zamawiającego. Datę uruchomienia kredytu podaną w załączniku nr 1a do SIWZ należy traktować jako orientacyjną konieczną do określenia kosztu kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział banki i konsorcja bankowe działające na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawa 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. 4) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy), 5) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, pok. nr 4 II piętro. 6) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1b do siwz- jeżeli dotyczy należy złożyć wraz z ofertą. 7) Przewidywany koszt kredytu – załącznik nr 1a do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach