Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Powiatu Augustowskiego w 2018 roku”.

Powiat Augustowski ogłasza przetarg

  • Adres: 16300 Augustów, ul. 3-go Maja
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 643 96 50 , fax. 87 643 96 95
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Augustowski
    ul. 3-go Maja 29
    16300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 87 643 96 50, fax. 87 643 96 95
    REGON: 79067090600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustowski.home.pl, http://bip.st.augustow.wrotapodlasia.pl/ogl_przet1.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Powiatu Augustowskiego w 2018 roku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Powiatu Augustowskiego w 2018 roku. Uruchomienie kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego jednorazowo, nie później niż do dnia 30.11.2018 roku. Okres kredytowania: od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2022 roku. Okres karencji przy spłacie kredytu do dnia 31 grudnia 2018 roku. Prowizja liczona jako % od kwoty uruchomionego kredytu płatna w terminie 7 dni od daty uruchomienia kredytu. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. Prowizja opłacona będzie na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Marża Wykonawcy jest stała w okresie umowy. Wykonawca powinien wszystkie koszty kredytu uwzględnić w cenie ofertowej – bank nie będzie pobierał podczas obowiązywania umowy kredytowej żadnych innych prowizji i opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu, w tym opłat za jakiekolwiek czynności bankowe związane z obsługą kredytu. Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy. Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR oraz stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Wysokość oprocentowania dla pierwszego okresu obrachunkowego, tj. od dnia wypłaty przez bank kredytu do końca danego miesiąca, w którym kredyt został udostępniony, ustalona będzie na podstawie notowania stawki WIBOR 1M z dnia wypłaty kredytu. W kolejnych miesięcznych okresach obrachunkowych wysokość oprocentowania kredytu ustalana będzie miesięcznie, w pierwszym dniu danego miesiąca, na podstawie przedostatniego notowania stawki WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego ten okres obrachunkowy. Aktualizacja wysokości oprocentowania nie stanowi zmiany warunków Umowy. Płatność odsetek następowała będzie w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, przy czym pierwsza płatność odsetek dokonana będzie ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego w którym wypłacono kredyt. Wyliczenie odsetek Wykonawca doręczy Zamawiającemu na 7 dni przed terminem płatności. Spłata kapitału następować będzie po upływie karencji, w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, w ratach określonych poniżej, z zastrzeżeniem iż Zamawiający ma prawo do zmiany treści umowy w zakresie harmonogramu spłat i ich wysokości bez naliczania z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji: - do dnia 31.12.2018 roku – karencja w spłacie; - w okresie od dnia 1 stycznia 2019 roku do dnia 30.11.2022 roku w równych miesięcznych ratach po 83.333,00 zł, - ostatnia rata, płatna do 31.12.2022 roku w wysokości 83.349,00 zł. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu nie będą pobierane żadne dodatkowe opłaty i prowizje a odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty. Spłata kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2022 roku. 2.15. Za datę spłaty kredytu lub odsetek przyjmuje się dzień faktycznego dokonania wpłaty środków pieniężnych. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, termin spłaty zostaje przesunięty na pierwszy dzień roboczy po terminie określonym w umowie kredytowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej (zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876, z późn. zm.) lub inny odpowiedni dokument, uprawniający do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta. 2) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 3) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach